Twitter experimentuje s radikální změnou, ze které nebudete dvakrát nadšeni
- Hashtagy patří mezi esenciální prvky všech sociálních sítí
- Nejvíce z nich ale jednoznačně těží Twitter
- Jeho vývojáři nyní koketují se změnou jejich používání

Čtěte také: Twitter oficiálně umožnil editovat vlastní tweety. Musíte si za to ovšem zaplatit
Hashtag bez interakce?
Onou změnou je přetvoření hashtagů do pevné podoby, což znamená, že už by na ně uživatelé nemohli kliknout. To je samozřejmě zcela v rozporu s tím, k čemu tento prvek aktuálně slouží – díky kliknutí na hashtag můžete rychle najít tweety se stejným hashtagem.
Tento prvek rychlého vyhledávání používají prakticky všichni uživatelé této sítě, výrazně usnadňuje orientaci a celkově fungování na Twitteru. Hlavní otázkou zůstává, proč by vlastně provozovatelé této sítě o něčem takového vůbec uvažovali?
Za vším hledej peníze
Výše zmíněný inženýrka se domnívá, že by za tímto krokem mohly být peníze. Twitter by totiž údajně měl zachovat hashtagy s emotikonou, které jsou placené a označovány jako hashflagy. Ty většinou vlastní velké značky (třeba Pepsi či Marvel), které si za ně platí, jako za reklamu a provozovatelé Twitteru si zřejmě spočítali, že ponecháním hashtagů, na které půjde kliknout, jen u placeného obsahu, jim přinese více peněz do kasičky.
Mějte na paměti, že se jedná o interní experiment a vývojáři tuto možnost prozatím pouze testují. Je možné (a velmi pravděpodobné), že Twitter klasické hashtagy ze své platformy nikdy neodstraní.
Autor článku

Ondřej je nadšencem do elektroniky – od telefonů a počítačů až po hardware všeho druhu. Jeho srdce bije i pro svět her, dobré filmy a občas si dá do těla i při sportu.
Ondřej je nadšencem do elektroniky – od telefonů a počítačů až po hardware všeho druhu. Jeho srdce bije i pro svět her, dobré filmy a občas si dá do těla i při sportu.