Celkem 3 různé anonymní zdroje tvrdí, že se společnost Meta chystá uvést předplatné pro evropské uživatele svých sociálních sítí Facebook a Instagram. S informacemi přichází deník The New York Times, přičemž krok má být údajně reakcí na nové regulace ze strany Evropské unie. Ty řeší především věci jako soukromí uživatelů a bezpečnost dat.
Uživatelé, kteří by si na Facebooku a Instagramu zaplatili předplatné, by v aplikacích nevídali žádné reklamy. To by údajně mělo posloužit jako reakce na Evropskou unii a její regulace. Lidem by tak totiž byla poskytnuta alternativní metoda, kdy by se příjmy firmy Meta nezakládaly na reklamách a analýze dat uživatelů, což by mohlo zákonodárcům údajně stačit.
Zdroje dále uvádí, že bezplatné aplikace by v Evropské unii byly nadále k dispozici. Není jasné, jakou cenovku by si společnost na svá předplatná dala. Mluvčí firmy Meta odmítnul situaci komentovat, tudíž oficiální vyjádření zkrátka žádné není. Máme tak dostatečný prostor pro fantazii.
Čtěte také: Neignorujte v telefonu tuto službu. Je bezplatná a zatraceně užitečná
Předplatné by mohlo výrazně zvýšit příjmy společnosti a upevnit tak její pozici na trhu. V EU se nachází celkem 450 milionů lidí, přičemž kdyby si třetina koupila předplatné v hodnotě 10 dolarů, tak by si firma mohla za měsíc přijít až na 1,5 miliardy dolarů. Roční příjmy z reklam v Evropě přitom činí „pouze“ 7,3 miliardy dolarů.
Na druhou stranu zatím nedošlo k žádnému oficiálnímu odhalení plánů a navíc je dost možné, že by spousta lidí zůstala na klasickém Facebooku či Instagramu plném reklam, a to nehledě na to, že by tím utrpělo jejich soukromí.
Celkem 3 různé anonymní zdroje tvrdí, že se společnost Meta chystá uvést předplatné pro evropské uživatele svých sociálních sítí Facebook a Instagram. S informacemi přichází deník The New York Times, přičemž krok má být údajně reakcí na nové regulace ze strany Evropské unie. Ty řeší především věci jako soukromí uživatelů a bezpečnost dat.
Uživatelé, kteří by si na Facebooku a Instagramu zaplatili předplatné, by v aplikacích nevídali žádné reklamy. To by údajně mělo posloužit jako reakce na Evropskou unii a její regulace. Lidem by tak totiž byla poskytnuta alternativní metoda, kdy by se příjmy firmy Meta nezakládaly na reklamách a analýze dat uživatelů, což by mohlo zákonodárcům údajně stačit.
Zdroje dále uvádí, že bezplatné aplikace by v Evropské unii byly nadále k dispozici. Není jasné, jakou cenovku by si společnost na svá předplatná dala. Mluvčí firmy Meta odmítnul situaci komentovat, tudíž oficiální vyjádření zkrátka žádné není. Máme tak dostatečný prostor pro fantazii.
Čtěte také: Neignorujte v telefonu tuto službu. Je bezplatná a zatraceně užitečná
Předplatné by mohlo výrazně zvýšit příjmy společnosti a upevnit tak její pozici na trhu. V EU se nachází celkem 450 milionů lidí, přičemž kdyby si třetina koupila předplatné v hodnotě 10 dolarů, tak by si firma mohla za měsíc přijít až na 1,5 miliardy dolarů. Roční příjmy z reklam v Evropě přitom činí „pouze“ 7,3 miliardy dolarů.
Na druhou stranu zatím nedošlo k žádnému oficiálnímu odhalení plánů a navíc je dost možné, že by spousta lidí zůstala na klasickém Facebooku či Instagramu plném reklam, a to nehledě na to, že by tím utrpělo jejich soukromí.