Jak vypadá ekologie podle Xiaomi? Výrobce zveřejnil podrobnou strategii

  • Xiaomi představuje plán na výrazné omezení emisí skleníkových plynů
  • Jmenuje se Zero-carbon Philosophy a má za úkol snížit uhlíkovou stopu
  • Do do roku 2040 chce Xiaomi snížit emise skleníkových plynů nejméně o 98 %
Příroda, ilustrační

Příroda, ilustrační | foto: Jan Kopřiva, Unsplash

Xiaomi je jeden z předních výrobců spotřební elektroniky a pochopitelně se angažuje také v ekologii. Nová strategie Zero-carbon Philosophy má výrobci pomoct výrazně snížit jeho uhlíkovou stopu a nižších emisí uhlíku chce dosáhnout výzkumem a vývojem čistých technologií, rozšířením technik nakládání s elektronickým odpadem i zavedením ekologických operací a logistiky.

Ekologie až na prvním místě

V ekologii se angažují všichni větší výrobci a ti hlavní, jako je Xiaomi, by v tomto směru měli jít rozhodně příkladem. Čínský gigant uvedl, že je jeho povinností pomáhat odvracet změny klimatu prostřednictvím technologických inovací a provozní efektivity. Má v plánu přispět svým dílem k urychlení globálního přechodu na ekonomiku s nulovými čistými emisemi.

Toho dosáhne tím, že do procesu od navrhování až po dodání svých produktů vnese prvky, které zohledňují ochranu klimatu. Cílem filozofie nulových emisí uhlíku je jak zlepšit účinnost a cenovou dostupnost výrobků Xiaomi, tak snížit uhlíkovou stopu, a to i doprovodných služeb a s tím pomůže rozšíření využívání nízkouhlíkových technologií.

Příroda si najde cestu kdekoliv

Příroda si najde cestu kdekoliv, ilustrační | foto: Unsplash


Čtěte také: Xiaomi drtí ceny. Slevová akce zlevňuje spoustu produktů na minimum


Plány Xiaomi na následující roky

Aby společnost podpořila celosvětovou snahu o dosažení nulových emisí do roku 2050, zavázala se snížit své emise skleníkových plynů v rozsahu 1 a 2 dle standardu GHG Protocol. Níže si můžete prohlédnout, jaké má Xiaomi v tomto směru plány v následujících letech.

1 – Snížení emisí skleníkových plynů u hlavních provozních segmentů nejméně o 70 % oproti úrovni výchozího roku, nejpozději do roku 2030.

2 – Snížení emise skleníkových plynů ze svých hlavních provozních segmentů nejméně o 98 % oproti úrovni výchozího roku, přičemž musí být splněny předpoklady pro dosažení čistě nulových emisí. Nejpozději do roku 2040.

3 – Upřednostňování nízkouhlíkových technologií, dlouhodobých dohod o nákupu zelené energie a výroby energie z obnovitelných zdrojů. Cílem je snížení emisí skleníkových plynů po celé cílové období.

4 – Povzbuzování klíčových dodavatelů ke stanovení cílů v oblasti využívání obnovitelných zdrojů energie a snižování emisí skleníkových plynů, které budou srovnatelné nebo ambicióznější než cíle společnosti Xiaomi.

Rostlina, ilustrační

Rostlina, ilustrační | foto: Unsplash

Xiaomi se investic do ekologie nebojí

Čínský gigant v loňském roce investoval více než 50 % svých celkových výdajů do výzkumu a vývoje čistých technologií, a to se rozhodně vyplatilo. Ve stejném roce totiž tvořily aplikace patentů a produktů souvisejících s čistými technologiemi 59,7 % příjmů Xiaomi. Třeba jen technologie rychlého nabíjení ušetřila za rok 2022 57 milionů kWh energie a 24 852 tun emisí CO2.

Výrobce také odstranil z prodejních balení svých produktů plastové úchyty, čímž se povedlo snížit použití plastu na výrobek o 80 gramů a samozřejmě se angažoval také v recyklaci. Vloni Xiaomi recyklovalo zhruba 4 500 tun elektronického odpadu, včetně telefonů, přičemž celková recyklace mezi léty 2022 až 2026 by měla dosáhnout na 38 000 tun.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Jak vypadá ekologie podle Xiaomi? Výrobce zveřejnil podrobnou strategii

  • Xiaomi představuje plán na výrazné omezení emisí skleníkových plynů
  • Jmenuje se Zero-carbon Philosophy a má za úkol snížit uhlíkovou stopu
  • Do do roku 2040 chce Xiaomi snížit emise skleníkových plynů nejméně o 98 %
Příroda, ilustrační

Příroda, ilustrační | foto: Jan Kopřiva, Unsplash

Xiaomi je jeden z předních výrobců spotřební elektroniky a pochopitelně se angažuje také v ekologii. Nová strategie Zero-carbon Philosophy má výrobci pomoct výrazně snížit jeho uhlíkovou stopu a nižších emisí uhlíku chce dosáhnout výzkumem a vývojem čistých technologií, rozšířením technik nakládání s elektronickým odpadem i zavedením ekologických operací a logistiky.

Ekologie až na prvním místě

V ekologii se angažují všichni větší výrobci a ti hlavní, jako je Xiaomi, by v tomto směru měli jít rozhodně příkladem. Čínský gigant uvedl, že je jeho povinností pomáhat odvracet změny klimatu prostřednictvím technologických inovací a provozní efektivity. Má v plánu přispět svým dílem k urychlení globálního přechodu na ekonomiku s nulovými čistými emisemi.

Toho dosáhne tím, že do procesu od navrhování až po dodání svých produktů vnese prvky, které zohledňují ochranu klimatu. Cílem filozofie nulových emisí uhlíku je jak zlepšit účinnost a cenovou dostupnost výrobků Xiaomi, tak snížit uhlíkovou stopu, a to i doprovodných služeb a s tím pomůže rozšíření využívání nízkouhlíkových technologií.

Příroda si najde cestu kdekoliv

Příroda si najde cestu kdekoliv, ilustrační | foto: Unsplash


Čtěte také: Xiaomi drtí ceny. Slevová akce zlevňuje spoustu produktů na minimum


Plány Xiaomi na následující roky

Aby společnost podpořila celosvětovou snahu o dosažení nulových emisí do roku 2050, zavázala se snížit své emise skleníkových plynů v rozsahu 1 a 2 dle standardu GHG Protocol. Níže si můžete prohlédnout, jaké má Xiaomi v tomto směru plány v následujících letech.

1 – Snížení emisí skleníkových plynů u hlavních provozních segmentů nejméně o 70 % oproti úrovni výchozího roku, nejpozději do roku 2030.

2 – Snížení emise skleníkových plynů ze svých hlavních provozních segmentů nejméně o 98 % oproti úrovni výchozího roku, přičemž musí být splněny předpoklady pro dosažení čistě nulových emisí. Nejpozději do roku 2040.

3 – Upřednostňování nízkouhlíkových technologií, dlouhodobých dohod o nákupu zelené energie a výroby energie z obnovitelných zdrojů. Cílem je snížení emisí skleníkových plynů po celé cílové období.

4 – Povzbuzování klíčových dodavatelů ke stanovení cílů v oblasti využívání obnovitelných zdrojů energie a snižování emisí skleníkových plynů, které budou srovnatelné nebo ambicióznější než cíle společnosti Xiaomi.

Rostlina, ilustrační

Rostlina, ilustrační | foto: Unsplash

Xiaomi se investic do ekologie nebojí

Čínský gigant v loňském roce investoval více než 50 % svých celkových výdajů do výzkumu a vývoje čistých technologií, a to se rozhodně vyplatilo. Ve stejném roce totiž tvořily aplikace patentů a produktů souvisejících s čistými technologiemi 59,7 % příjmů Xiaomi. Třeba jen technologie rychlého nabíjení ušetřila za rok 2022 57 milionů kWh energie a 24 852 tun emisí CO2.

Výrobce také odstranil z prodejních balení svých produktů plastové úchyty, čímž se povedlo snížit použití plastu na výrobek o 80 gramů a samozřejmě se angažoval také v recyklaci. Vloni Xiaomi recyklovalo zhruba 4 500 tun elektronického odpadu, včetně telefonů, přičemž celková recyklace mezi léty 2022 až 2026 by měla dosáhnout na 38 000 tun.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."