První Diablo vyšlo ještě v minulém století, v roce 1996, a od toho nejnovějšího se závratně liší, a to nejen grafikou, ale hlavně monetizačním modelem, který v té době ještě nikdo neaplikoval. Dnes je však téměř standardem a jistou volbou pro zajištění obrovských příjmů.
Diablo 4 je hra, která položila základy žánru RPG „klikaček“, a toto postavení hře dopomáhá k tomu, aby vydělávala obrovské množství peněz, a to nejen na prodejích samotné hry, ale hlavně na mikrotransakcích. Produktový manažer Activision Blizzardu Harrison Froeschke se na LinkedInu pochlubil astronomickými čísly, kolik hra vydělala za pouhých 15 měsíců své existence. Harrison svůj příspěvek následně smazal, ale web Game Pressure si ho uložil.
Hra vydělala celkem 150 milionů dolarů, což je v přepočtu více než 3,3 miliardy korun. Největší podíl na tomto čísle měly různé kosmetické balíčky, které mohou v určitých případech stát téměř až 2000 korun, což je víc, než stojí samotná hra.
Čtěte také: Zásuvka z Lidlu, která šetří elektřinu. Musí být v každé domácnosti
Na rozdíl od mobilní verze Diablo Immortal nemá Diablo 4 tak agresivní monetizační politiku, protože se nejedná o titul zdarma, ale i tak se vývojářům podařilo utržit obrovské peníze za prodej různých skinů nebo za mazlíčky, kteří zpříjemňují putování hrou.
Na exkluzivní oblečky hráči zkrátka slyší a pomáhají k určité prestiži ve hře, protože tímto způsobem mohou ostatním spoluhráčům ukázat, že jsou ochotni za herní předměty utrácet nemalé peníze a tím se odlišit od ostatních. Tyto předměty se totiž jinak než zakoupením získat nedají.
Už 8. října se Diablo 4 dočká nového rozšíření Vessel of Hatred, které by mohlo opět oživit zájem o hru a zajistit Blizzardu další miliardové zisky. V rámci tohoto rozšíření přibude nová hratelná postava Spiritborn, což je mág, který umí ovládat zvířecí duchy. Těšit se můžeme také na zcela novou oblast Nahantu a samozřejmě mnoho nových úkolů.
První Diablo vyšlo ještě v minulém století, v roce 1996, a od toho nejnovějšího se závratně liší, a to nejen grafikou, ale hlavně monetizačním modelem, který v té době ještě nikdo neaplikoval. Dnes je však téměř standardem a jistou volbou pro zajištění obrovských příjmů.
Diablo 4 je hra, která položila základy žánru RPG „klikaček“, a toto postavení hře dopomáhá k tomu, aby vydělávala obrovské množství peněz, a to nejen na prodejích samotné hry, ale hlavně na mikrotransakcích. Produktový manažer Activision Blizzardu Harrison Froeschke se na LinkedInu pochlubil astronomickými čísly, kolik hra vydělala za pouhých 15 měsíců své existence. Harrison svůj příspěvek následně smazal, ale web Game Pressure si ho uložil.
Hra vydělala celkem 150 milionů dolarů, což je v přepočtu více než 3,3 miliardy korun. Největší podíl na tomto čísle měly různé kosmetické balíčky, které mohou v určitých případech stát téměř až 2000 korun, což je víc, než stojí samotná hra.
Čtěte také: Zásuvka z Lidlu, která šetří elektřinu. Musí být v každé domácnosti
Na rozdíl od mobilní verze Diablo Immortal nemá Diablo 4 tak agresivní monetizační politiku, protože se nejedná o titul zdarma, ale i tak se vývojářům podařilo utržit obrovské peníze za prodej různých skinů nebo za mazlíčky, kteří zpříjemňují putování hrou.
Na exkluzivní oblečky hráči zkrátka slyší a pomáhají k určité prestiži ve hře, protože tímto způsobem mohou ostatním spoluhráčům ukázat, že jsou ochotni za herní předměty utrácet nemalé peníze a tím se odlišit od ostatních. Tyto předměty se totiž jinak než zakoupením získat nedají.
Už 8. října se Diablo 4 dočká nového rozšíření Vessel of Hatred, které by mohlo opět oživit zájem o hru a zajistit Blizzardu další miliardové zisky. V rámci tohoto rozšíření přibude nová hratelná postava Spiritborn, což je mág, který umí ovládat zvířecí duchy. Těšit se můžeme také na zcela novou oblast Nahantu a samozřejmě mnoho nových úkolů.