S objednávkami z Číny to není vždy úplně jednoduché. Někdy dorazí až překvapivě rychle, ale někdy na ně čekáme neúměrně dlouho. Popularita nákupů na čínských e-shopech navíc v poslední době neuvěřitelně narostla a nakupuje na nich čím dál víc lidí. Díky České poště by mělo být v dohledné dobře doručování nejenom z Číny, ale Asie obecně, výrazně rychlejší.
Urychlení dodávky zásilek z Asie do ČR skrze Českou poštu má pomoct nové, právě budované distribuční centrum lokalizované v mošnovském Ostrava Airport Multimodal Parku. Zcela nový, multifunkční hub je vskutku obřím projektem – má velikost 30 tisíc m² a poskytne napojení na hlavní infrastrukturu v podobě letištní, dálniční a vlakové sítě.
Do tohoto centra budou proudit zásilky hlavně z Asie a odtud se pak rozjedou do všech koutů Evropy pomocí kamionů či vlakové dopravy. Dle České pošty se tento areál stane – díky své velikosti, vybavení a velmi výhodné poloze – novým logistickým standardem v rámci ČR. O výstavbu se stará společnost OAMP Holding.
Doporučujeme: Česká pošta může být v problémech! ČTÚ letos vybírá jejího náhradníka
Tento plánovaný areál v Mošnově je největší investicí České pošty v historii a její výše jde do stovek milionů korun. Kromě toho, že bude na výhodném místě, v blízkosti mezinárodního letiště Leoše Janáčka a přímo tak naváže na letecký transport, najdeme v jeho dosahu také dálnici D1 a na nové pracovní příležitosti se může v tomto centru těšit na 400 lidí.
Prvních sto nových pracovníků by mohlo začít pracovat ještě během tohoto roku a zbytek míst bude obsazen později. Na rok 2023, respektive na jeho první pololetí, se také plánuje nasazení zcela nového třídícího stroje s větším hodinovým výkonem a mnohem lepšími technickými parametry, než mají současné stroje. Díky tomu bude možné strojově třídit až 95 % všech zásilek.
Do tohoto nového areálu se přestěhují stávající logistická centra z Ostravy i Olomouce, které se nevyplatí modernizovat a které fungují již na pokraji svých možností. Zvýšení jejich kapacit by bylo značně neekonomické a kolaps těchto center by, vzhledem k současným objemům balíkových zásilek, hrozil v řádu několika dalších let.
S objednávkami z Číny to není vždy úplně jednoduché. Někdy dorazí až překvapivě rychle, ale někdy na ně čekáme neúměrně dlouho. Popularita nákupů na čínských e-shopech navíc v poslední době neuvěřitelně narostla a nakupuje na nich čím dál víc lidí. Díky České poště by mělo být v dohledné dobře doručování nejenom z Číny, ale Asie obecně, výrazně rychlejší.
Urychlení dodávky zásilek z Asie do ČR skrze Českou poštu má pomoct nové, právě budované distribuční centrum lokalizované v mošnovském Ostrava Airport Multimodal Parku. Zcela nový, multifunkční hub je vskutku obřím projektem – má velikost 30 tisíc m² a poskytne napojení na hlavní infrastrukturu v podobě letištní, dálniční a vlakové sítě.
Do tohoto centra budou proudit zásilky hlavně z Asie a odtud se pak rozjedou do všech koutů Evropy pomocí kamionů či vlakové dopravy. Dle České pošty se tento areál stane – díky své velikosti, vybavení a velmi výhodné poloze – novým logistickým standardem v rámci ČR. O výstavbu se stará společnost OAMP Holding.
Doporučujeme: Česká pošta může být v problémech! ČTÚ letos vybírá jejího náhradníka
Tento plánovaný areál v Mošnově je největší investicí České pošty v historii a její výše jde do stovek milionů korun. Kromě toho, že bude na výhodném místě, v blízkosti mezinárodního letiště Leoše Janáčka a přímo tak naváže na letecký transport, najdeme v jeho dosahu také dálnici D1 a na nové pracovní příležitosti se může v tomto centru těšit na 400 lidí.
Prvních sto nových pracovníků by mohlo začít pracovat ještě během tohoto roku a zbytek míst bude obsazen později. Na rok 2023, respektive na jeho první pololetí, se také plánuje nasazení zcela nového třídícího stroje s větším hodinovým výkonem a mnohem lepšími technickými parametry, než mají současné stroje. Díky tomu bude možné strojově třídit až 95 % všech zásilek.
Do tohoto nového areálu se přestěhují stávající logistická centra z Ostravy i Olomouce, které se nevyplatí modernizovat a které fungují již na pokraji svých možností. Zvýšení jejich kapacit by bylo značně neekonomické a kolaps těchto center by, vzhledem k současným objemům balíkových zásilek, hrozil v řádu několika dalších let.