Iron Man Robert Downey Jr. má za 1 mld $ změnit vnímání značky HTC

Luboš Srb

Společnost HTC zahájila obří reklamní kampaň za 1 miliardu amerických dolarů, ve které si zahraje proslulý herec Robert Downey Jr. známý z filmů Iron Man či Sherlock Holmes. Má pomoci změnit vnímání značky HTC.

O tom, že se herec Robert Downey Jr. stal tváří HTC, jsme již koncem června na Mobilizujeme.cz informovali. Nyní se můžeme podívat na první výsledek spolupráce, kterým je zatím trojice krátkých reklamních video spotů. Principem první várky videí je možnost různého vnímání zkratky HTC (slogan „Here’s To Change“), která má evokovat zájem a diskuzi mezi zákazníky. V následujících video spotech a dalších připravovaných tak uslyšíme různá bláznivá a nečekaná vysvětlení jako „Humongous Tinfoil Catamaran“ (v překladu „Monstrózní, Staniol, Catamarán“), „Hipster Troll Carwash“ (v překladu „Hipster, Troll, Myčka“), „Hold This Cat“ (v překladu „Drž tu kočku“) a další. Ve druhé fázi se pak dočkáme také reklamních spotů, ve kterých si zahrají mobilní telefony. Spolupráce bude trvat 2 až 3 roky. A možná přinese i více než jen reklamní spoty. Líbilo by se vám třeba takové HTC One v edici Iron Man?

https://www.youtube.com/watch?v=UpGUV6ZrYFw

https://www.youtube.com/watch?v=PyGgjguJcQ4

https://www.youtube.com/watch?v=v–nFLn8M18

zdroj: YouTube kanál HTC


Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články