E-shop TomTop slaví Black Friday, ceny padají až o 70 %
Letos vyšly oslavy dne nákupů Black Friday (černý pátek) na 23. listopadu a i přestože většina obchodů a e-shopů slaví tento svátek již půlku měsíce, ty opravdové slevy dorazí až zítra. Velmi dobře je na tento svátek všech nákupů a rozhazování peněz připraven i e-shop TomTop, který si pro své zákazníky nachystal skutečné bomby.
Slevové šílenství vrcholí a dobře je to vidět i na zmíněném e-shopu TomTop, kde slevové jazyky šlehají až k 70 %. Pod slevou 56 % se ocitla například poměrně pokročilá 3D tiskárna od společnosti Creality. Dokáže tisknout ze všech volně dostupných materiálů a je kompatibilní jak s počítačem Windows či Linux, tak i s Apple macOS. Její cena je 8 182,57 korun včetně dopravy. Pro zájemce o nový smartphone najdete v nabídce čínského krasavce Umidigi One Pro, který nadchne pěkným designem, slušnou výbavou a hlavně velmi dobrou cenou, která se se slevou 43 % zastavila na 3 772,95 korun.
Pro fanoušky focení se smartphonem má e-shop TomTop v Black Friday nabídce tříosý gimbál Zhiyun Smooth 4, který je kompatibilní s novými iPhony či s vlajkovými telefony od Samsungu. Jeho sleva je pouze 6 %, i tak ale stojí krásných 4 295,97 korun. A teď něco pro opravdové hazardéry. Xiaomi si i pro letošní předvánoční nákupy přichystalo něco, čemu říká Lucky Bag, neboli šťastný batoh. Jedná se o virtuální produkt, který si zakoupíte a uvnitř najdete libovolný produkt od Xiaomi; může tam být smartphone, laptop, produkt do chytré domácnosti nebo powerbanka, cokoliv. A to nejlepší je cena. Původně totiž Xiaomi Lucky Bag stojí skoro 23 tisíc korun, s 97% slevou však může být váš za 750 korun.
Pokud by vám slevy samotné nestačily, můžete si například navodit hazardní atmosféru s kolem štěstí, kde si můžete vytočit kupony až do 50% slevy, či některé rozličné produkty. Kolo štěstí potrvá do 4. prosince. Oslavy Black Friday se následně protáhnou až do Cyber Monday, což je pondělí 26. listopadu a to je věnováno především slevám týkajícím se elektroniky.
Autor článku
Tento obsah je reklamním sdělením, které zadala třetí strana. V případě zájmu o spolupráci nebo publikaci PR článku na webu Mobilizujeme.cz nás kontaktujte na e-mailu redakce@mobilizujeme.cz.