Získejte HBO Max za třetinu původní ceny! Jak slevu aktivovat?
- Populární služba HBO Max přináší pro české zákazníky super akci
- S ročním předplatným nyní ušetříte až 33 % z ceny
- Nabídka (zatím) není nijak časově omezena

HBO Max se na našem trhu objevilo po dlouhém čekání v březnu letošního roku. Jeho hlavní účel byl tehdy nahradit službu HBO GO a nabídnout zákazníkům zajímavější obsah pod jednou střechou. Nyní HBO přichází s novou akční nabídkou, kterou se pokusí přilákat nové zákazníky. Vyplatí se?
HBO Max přichází se zajímavou akcí
Když HBO novinku 8. března tohoto roku spouštělo, připravilo si tehdy pro zákazníky velmi lákavou nabídku v podobě 33% slevy ze základní částky za předplatné 199 Kč. Po slevě vás tak měsíčně předplatné vyšlo pouze na 132 Kč měsíčně. Tato nabídka však měla malý háček – zvýhodněná cena platila pouze do chvíle, než jste předplatné zrušili. Kdo tehdy nabídky nevyužil, nebo své předplatné mezitím přerušil, máte teď díky HBO druhou možnost.
Pokud se totiž nyní rozhodnete aktivovat předplatné, můžete si kromě měsíčního aktivovat také výhodnější roční předplatné. Kdybyste si platili po dobu jednoho roku předplatné po měsíci – tedy 12× 199 Kč, vyšlo by vás ročně na 2388 Kč. Když ale využijete akční nabídky od HBO a zvolíte roční tarif, vyjde vás na 1590 Kč – rozpočítáno na měsíce tedy asi 133 Kč. Jde tedy v podstatě znovu o 33% slevu.

Čtěte také: HBO Max bude mít proklatě levné předplatné! Neradujte se však předčasně
Do kdy máte čas?
HBO na českých stránkách neuvádí, zda-li se jedná o časově omezenou nabídku, dalo by se to ale očekávat. Některé zahraniční servery totiž uvádějí, že nabídka skončí k 30. říjnu a vztahovat se bude pouze na první rok předplatného. Využít ji pak mohou jak stávající zákazníci, tak i noví uživatelé.
Tato akční nabídka přichází v době, kdy ostatní streamovací giganti jako Netflix hlásí ztráty uživatelů a odliv zákazníků. Všechny streamovací platformy se tak snaží vymyslet způsoby, jak co nejvíce lidí na platformě udržet a jak přilákat co nejvíc nových zákazníků.