Jak jsme vás informovali již v dubnu, tak se streamovací služba Netflix rozhodla nabízet nový druh předplatného. Konkrétně jde o levnější standardní plán, který však představí reklamy. Nově se konečně dozvídáme pár nových detailů o tom, co nás tedy čeká.
Společnost Netflix vydala novou tiskovou zprávu, ve které odhaluje, že na novém plánu bude spolupracovat s Microsoftem. Ten se tak stává globálním partnerem pro reklamní technologie a prodeje platformy. Díky tomu se prý můžeme těšit na inovativní reklamní zážitek a skvělé zabezpečení soukromí.
Novinka pak má potěšit také hlavně inzerenty, protože reklamy prý budou šité přesně na míru pro streamovací platformu. Kromě toho mají být dostupné pouze exkluzivně skrze platformu společnosti Microsoft. Zatím však není úplně jasné, co konkrétně můžeme od společností očekávat.
Čtěte také: Netflix přichází o předplatitele! Pomůže chystaný levnější tarif s reklamou?
Ačkoliv firmy odhalují partnerství a s tím i své plány do budoucna již teď, tak je celý projekt pořád v plenkách. Není tak známý žádný konkrétní termín, kdy se nového předplatného dočkáme či jak Microsoft hodlá inovovat přístup k reklamám.
Jedno je však jasné, Netflix se snaží navzdory několika nepovedeným krokům bojovat o své zákazníky. Od nového předplatného, které bude cenově dostupnější, si slibuje nové uživatele. Ti by mohli platformu potenciálně zachránit z aktuálních problémů. Jestli to tak opravdu bude, ukáže až čas.
Jak jsme vás informovali již v dubnu, tak se streamovací služba Netflix rozhodla nabízet nový druh předplatného. Konkrétně jde o levnější standardní plán, který však představí reklamy. Nově se konečně dozvídáme pár nových detailů o tom, co nás tedy čeká.
Společnost Netflix vydala novou tiskovou zprávu, ve které odhaluje, že na novém plánu bude spolupracovat s Microsoftem. Ten se tak stává globálním partnerem pro reklamní technologie a prodeje platformy. Díky tomu se prý můžeme těšit na inovativní reklamní zážitek a skvělé zabezpečení soukromí.
Novinka pak má potěšit také hlavně inzerenty, protože reklamy prý budou šité přesně na míru pro streamovací platformu. Kromě toho mají být dostupné pouze exkluzivně skrze platformu společnosti Microsoft. Zatím však není úplně jasné, co konkrétně můžeme od společností očekávat.
Čtěte také: Netflix přichází o předplatitele! Pomůže chystaný levnější tarif s reklamou?
Ačkoliv firmy odhalují partnerství a s tím i své plány do budoucna již teď, tak je celý projekt pořád v plenkách. Není tak známý žádný konkrétní termín, kdy se nového předplatného dočkáme či jak Microsoft hodlá inovovat přístup k reklamám.
Jedno je však jasné, Netflix se snaží navzdory několika nepovedeným krokům bojovat o své zákazníky. Od nového předplatného, které bude cenově dostupnější, si slibuje nové uživatele. Ti by mohli platformu potenciálně zachránit z aktuálních problémů. Jestli to tak opravdu bude, ukáže až čas.