Rádio je stále nejoblíbenější způsob, jak vyhledávat novou hudbu

Lukáš Grygarčík

Z nejnovějších průzkumů vyplývá, že tradiční rádio je stále nejpopulárnějším způsobem, jak vyhledat novou hudbu či umělce a poráží i moderní digitální hudební služby.

Pokud si myslíte, že oblíbené hudební služby typu Spotify, Pandora, iTunes a další jsou nejlepším způsobem, jak objevovat novou hudbu, máte nejspíše pravdu. I přesto se ale těmto a dalším digitalním hudebním službám nepodařilo sesadit tradiční média z pozice nejoblíbenějšího způsobu, jak zůstat v oblasti hudby v obraze.

hudební služby
hudební služby

Z výzkumu, který provedli Edison Research a Triton Digital, totiž vyplynulo, že konvenční AM/FM rádio stále zůstává nejoblíbenějším způsobem, jak objevovat novou hudbu a umělce. Zpráva také informuje o tom, že druhým nejpopulárnějším způsobem, jak zůstat v obraze, je přirozený kontakt s okolím, tedy „někdo nám o tom řekl, někde jsme to četli, slyšeli atd.“

Na třetím místě se pak umístila populární služba pro sdílení videosouborů YouTube od Googlu. Data pocházejí z průzkumu, kterého se zúčastnilo 950 američanů, kteří uvedli, že objevování nové hudby je důležité. Pokud vás výzkum zaujal a chtěli byste se dozvědět více o průzkumu a další statistiky ohledně hudebních služeb a rádií, podívejte se na zdrojové stránky Edison Research níže.

Zdroj: Edison Research via: GSMArena


Komentáře


Nejnovější články