Umíme to lépe! Mironet se opřel do Alzy a začíná vyřizovat její reklamace

Ondřej Koníček
  • Vypadá to, že se v tuzemsku rozhořel nelítostný souboj e-shopů
  • Do kampaně Alzy se nyní zapojuje i oblíbený Mironet
  • Ten se vymezil proti Alze a začne vyřizovat její reklamace
Nakupování na internetu
Nakupování na internetu

Alza před nedávnem rozjela poměrně neotřelou kampaň, jejíž středobodem je vyřízení reklamací na zboží zakoupené v konkurenčních e-shopech Mall.cz a CZC.cz. Tito prodejci se proti tomu prozatím nijak nevymezili, no do souboje s Alzou vstoupil jiný velký hráč. Populární e-shop Mironet se rozhodl, že začne vyřizovat reklamace Alzy.

Začíná válka e-shopů?

E-shop Mironet se vyhradil proti kampani konkurenční Alzy („Umíme to rychleji a pohodlněji“), kterou tuzemský gigant vyrazil do boje s konkurenčními e-shopy Mall.cz a CZC.cz. V této kampani nabízí prodejce se zeleným mimozemšťanem ve znaku službu v podobě vyřízení reklamace na zboží zakoupené ve výše zmíněných e-shopech.

Nyní se svou troškou do mlýna přispěchal Mironet, který je v české kotlině velmi oblíbený a patří mezi přední internetové prodejce. Tento e-shop se ve své nové kampani opřel o uživatelské hodnocení z portálu Heuréka.cz za posledních 90 dnů, které ho s 98% spokojeností staví na přední místo mezi konkurenčními e-shopy.

Hodnocení na Heureka
Hodnocení na Heureka

Čtěte také: Víte o něm? Na iPhonech je skryté nastavení, které okamžitě zlepší kvalitu hovoru


Mironet začne vyřizovat reklamace Alzy

Zatímco Mironet dosáhl v hodnocení spokojenosti na portálů Heuréka.cz celých 98 %, konkurence, včetně Alzy, je na tom hůř. I proto se tento e-shop rozhodl, že nabídne zákazníkům Alzy možnost vyzkoušet si ještě lepší způsob reklamace a celého procesoru jednání se zákazníkem. Mironet proto rozjíždí svou vlastní kampaň „Umíme to lépe“.

E-shop garantuje výhodnější podmínky než jaké nabízí akce Alzy a nabídne například delší období, po kterou je možné reklamaci uplatnit. Reklamovat lze zboží zakoupené u Alzy (případně i Mall.cz a CZC.cz) v období od 30. 9. 2021 do 31. 12. 2023 a samotný proces registrace k reklamaci bude probíhat od 1. 10. 2023 až do 1. 2. 2024. Reklamaci pak bude možné uplatnit kdykoliv v průběhu trvání zákonných práv z vadného plnění (obvykle 24 měsíců od převzetí zboží).

Velké plány

Tento e-shop je na tuzemském trhu dlouhodobou stálicí a již 6× získal titul „Shop roku“ v kategorii kvality. V roce 2024 má tento prodejce ambice stát se dvojkou na českém trhu a toho chce Mironet dosáhnout nízkými cenami, dodržováním termínů při dodání a celkově špičkovým servisem pro zákazníky.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Ondřej Koníček - Redaktor

Jsem příznivcem veškeré elektroniky, hlavně telefonů, počítačů a hardwaru obecně. Dále pak hráč tělem i duší, občasný sportovec a velký filmový fanda.


Komentáře


Nejnovější články