S novou službou Samsung Mobile Care můžete smartphone během dvouleté záruční doby klidně 2x totálně zničit a za opravu pak zaplatíte výrazně méně.
Služba Samsung Mobile Care, jejímž pojistným partnerem je společnost Allianz Global Assistance, se vztahuje pouze na vybrané modely (S7, S7 Edge, S8, S8+, Note 8) a jde o pojištění proti náhodnému poškození. Sjednává se na 2 roky přímo při zakoupení telefonu nebo do 30 dnů od nákupu.
Pojistné činí 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně (v tom případě dáte 3816 Kč za sjednané dvouleté období, tj. zaplatíte o 417 Kč více než při jednorázovém zaplacení). V případě uplatnění opravy v rámci této pojistky pak jednorázově v servisu zaplatíte 1999 Kč, místo ceny opravy.
Vzhledem k tomu, že oprava displeje nyní vyjde u uvedených smartphonů na cca 7 tisíc, přičemž během sjednaného dvouletého období můžete uplatnit až dvě likvidace, pak místo 14 tisíc (2x 7 000 Kč) zaplatíte jen poplatek za vyřízení opravy v rámci pojištění, tj. při dvou likvidacích 3998 Kč (2x 1999 Kč). V tomto případě byste tedy ušetřili cca 6 600 Kč (10 000 Kč je rozdíl dvou zmíněných oprav a poplatků za pojistku mínus 3 399 Kč coby poplatek za službu). Při uplatnění jedné likvidace by ušetřená částka byla poloviční, tj. 3 300 Kč.
Služba Samsung Mobile Care je jediným pojištěním pro zákazníky, kde jsou všechny opravy mobilních telefonů Samsung prováděny autorizovanými techniky Samsung za použití originálních dílů Samsung.
Roman Šebek, ředitel mobilní divize Samsung Czech and Slovak, k nové službě říká: „Život je nepředvídatelný a my bychom svým zákazníkům chtěli dopřát klid v každém okamžiku, kdy své telefony používají. Díky garantované opravě a zákaznickému servisu přímo od společnosti Samsung pomáháme udržovat funkčnost a životnost našich mobilních zařízení.“
Více informací o službě Samsung Mobile Care najdete na stránkách Samsungu.
S novou službou Samsung Mobile Care můžete smartphone během dvouleté záruční doby klidně 2x totálně zničit a za opravu pak zaplatíte výrazně méně.
Služba Samsung Mobile Care, jejímž pojistným partnerem je společnost Allianz Global Assistance, se vztahuje pouze na vybrané modely (S7, S7 Edge, S8, S8+, Note 8) a jde o pojištění proti náhodnému poškození. Sjednává se na 2 roky přímo při zakoupení telefonu nebo do 30 dnů od nákupu.
Pojistné činí 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně (v tom případě dáte 3816 Kč za sjednané dvouleté období, tj. zaplatíte o 417 Kč více než při jednorázovém zaplacení). V případě uplatnění opravy v rámci této pojistky pak jednorázově v servisu zaplatíte 1999 Kč, místo ceny opravy.
Vzhledem k tomu, že oprava displeje nyní vyjde u uvedených smartphonů na cca 7 tisíc, přičemž během sjednaného dvouletého období můžete uplatnit až dvě likvidace, pak místo 14 tisíc (2x 7 000 Kč) zaplatíte jen poplatek za vyřízení opravy v rámci pojištění, tj. při dvou likvidacích 3998 Kč (2x 1999 Kč). V tomto případě byste tedy ušetřili cca 6 600 Kč (10 000 Kč je rozdíl dvou zmíněných oprav a poplatků za pojistku mínus 3 399 Kč coby poplatek za službu). Při uplatnění jedné likvidace by ušetřená částka byla poloviční, tj. 3 300 Kč.
Služba Samsung Mobile Care je jediným pojištěním pro zákazníky, kde jsou všechny opravy mobilních telefonů Samsung prováděny autorizovanými techniky Samsung za použití originálních dílů Samsung.
Roman Šebek, ředitel mobilní divize Samsung Czech and Slovak, k nové službě říká: „Život je nepředvídatelný a my bychom svým zákazníkům chtěli dopřát klid v každém okamžiku, kdy své telefony používají. Díky garantované opravě a zákaznickému servisu přímo od společnosti Samsung pomáháme udržovat funkčnost a životnost našich mobilních zařízení.“
Více informací o službě Samsung Mobile Care najdete na stránkách Samsungu.