Jedna věc je, když vámi placenou celebritu přichytí s telefonem od konkurence, a jiná, když telefonem od konkurence tweetujete vy sami v souvislosti s propagací zařízení značky, pro kterou oficiálně pracujete.
Samsung si sice rád utahuje z Applu kvůli jeho často pompézním reklamním kampaním, ale úplně nezvládá ani samotný základ marketingu – respektive není schopen uhlídat správce svých oficiálních účtů na sociálních sítích, což je poměrně nešťastné. Známý youtuber Marques Brownlee opět přichytil jednu z regionálních poboček společnosti při využívání twitterové aplikace pro iPhone při propagaci majestátního ultraširokoúhlého fotoaparátu modelu Galaxy A9.
Protože automatickou nálepku „via Twitter for iPhone“ nelze po zveřejnění tweetu odstranit, rozhodl se Samsung Mobile India, že předmětnou zprávu ze sociální sítě prostě smaže úplně. Snímek obrazovky z 12. prosince ovšem žije dál díky Redditu a Brownleemu, který jej zařadil do sbírky vedle příspěvků z oficiálních twitterových účtů zastoupení Samsungu v Saúdské Arábii a Nigérii.
Tenhle konkrétní přešlap je však obzvláště ošemetný kvůli mikroskopickému podílu Applu na indickém trhu smartphonů, kde právě Samsung drží hned za Xiaomi druhou příčku.
zdroj: Phone Arena
Jedna věc je, když vámi placenou celebritu přichytí s telefonem od konkurence, a jiná, když telefonem od konkurence tweetujete vy sami v souvislosti s propagací zařízení značky, pro kterou oficiálně pracujete.
Samsung si sice rád utahuje z Applu kvůli jeho často pompézním reklamním kampaním, ale úplně nezvládá ani samotný základ marketingu – respektive není schopen uhlídat správce svých oficiálních účtů na sociálních sítích, což je poměrně nešťastné. Známý youtuber Marques Brownlee opět přichytil jednu z regionálních poboček společnosti při využívání twitterové aplikace pro iPhone při propagaci majestátního ultraširokoúhlého fotoaparátu modelu Galaxy A9.
Protože automatickou nálepku „via Twitter for iPhone“ nelze po zveřejnění tweetu odstranit, rozhodl se Samsung Mobile India, že předmětnou zprávu ze sociální sítě prostě smaže úplně. Snímek obrazovky z 12. prosince ovšem žije dál díky Redditu a Brownleemu, který jej zařadil do sbírky vedle příspěvků z oficiálních twitterových účtů zastoupení Samsungu v Saúdské Arábii a Nigérii.
Tenhle konkrétní přešlap je však obzvláště ošemetný kvůli mikroskopickému podílu Applu na indickém trhu smartphonů, kde právě Samsung drží hned za Xiaomi druhou příčku.
zdroj: Phone Arena