Tak to vypadá, že se nám aféra s Galaxy Note 7 chýlí k relativně zdárnému konci. Šéf mobilní divize Samsungu se před korejským tiskem omluvil a dokonce se zmínil o snaze vynahradit se postiženým zákazníkům. Otázkou však zůstává, jestli dokáží zákazníci prominout.
Ačkoliv se ještě nenašlo finální vysvětlení, proč smartphony samovolně explodovaly, Samsung přichází s konečným řešením – celou situaci batterygate s phabletem Note 7 pomocí veřejné omluvy smete ze stolu. Navíc slibují, že najdou problém, který způsobuje exploze a příště se již poučí. Na závěr zástupci Samsungu poděkovali všem zaměstnancům a trpělivým zákazníkům, kteří zůstali věrni své značce.
Všichni jsme si jistě vědomi, jakého neuvěřitelného průšvihu se v Samsungu dopustili a bylo by přímo s podivem, kdyby celá situace neměla vliv i na stávající sestavu vedení Samsungu. Člověk, který na tom bude trpět nejvíce, bude Koh Dong-jin, vedoucí mobilního odvětví Samsungu. Ten bude bohužel z této (podstatně vysoké) pozice sesazen.
Jak se na celou situaci díváte vy? Přijde vám řešení fér vůči zákazníkům?
zdroj: Phone Arena
Tak to vypadá, že se nám aféra s Galaxy Note 7 chýlí k relativně zdárnému konci. Šéf mobilní divize Samsungu se před korejským tiskem omluvil a dokonce se zmínil o snaze vynahradit se postiženým zákazníkům. Otázkou však zůstává, jestli dokáží zákazníci prominout.
Ačkoliv se ještě nenašlo finální vysvětlení, proč smartphony samovolně explodovaly, Samsung přichází s konečným řešením – celou situaci batterygate s phabletem Note 7 pomocí veřejné omluvy smete ze stolu. Navíc slibují, že najdou problém, který způsobuje exploze a příště se již poučí. Na závěr zástupci Samsungu poděkovali všem zaměstnancům a trpělivým zákazníkům, kteří zůstali věrni své značce.
Tip: RIP: problematický Galaxy Note 7 definitivně skončil
Všichni jsme si jistě vědomi, jakého neuvěřitelného průšvihu se v Samsungu dopustili a bylo by přímo s podivem, kdyby celá situace neměla vliv i na stávající sestavu vedení Samsungu. Člověk, který na tom bude trpět nejvíce, bude Koh Dong-jin, vedoucí mobilního odvětví Samsungu. Ten bude bohužel z této (podstatně vysoké) pozice sesazen.
Jak se na celou situaci díváte vy? Přijde vám řešení fér vůči zákazníkům?
zdroj: Phone Arena