S tvrzením, že lidé často používají mobilní telefony až příliš a zbytečně, nelze jinak než souhlasit. V nejnovějších videích se tak známý herec Petr Čtvrtníček snaží nepřímo nabádat, abychom naše milované smartphony využili i smysluplně a třeba pomohli vybrat příštího prezidenta.
Za sérií kontroverzních videí v hlavní roli s Petrem Čtvrtníčkem stojí projekt Prezident 21, který má za cíl seznámit občany s moderním volebním systémem Demokracie 21, a kromě jiného např. pomoci s výběrem příštího českého prezidenta.
Pokud jde o nosnou myšlenku videí, tvůrci jimi chtějí upozornit, že lidé často používají mobilní telefony příliš a zbytečně – místo toho by mohli ze svého mobilního přístroje třeba jednoduše a rychle online zahlasovat pro svého prezidentského kandidáta.
„Úmyslně jsme zvolili drastická videa a černý humor až na samé hranici toho, co je považováno za etické. Zaprvé samozřejmě proto, aby byla snadno zapamatovatelná a virálně se šířila, především jsme však chtěli upozornit na to, že moderní technologie nemusí sloužit jen k laciné zábavě typu pořizování selfíček na často bizarních místech či v nesmyslných situacích, ale mohou také zlepšit úroveň demokracie, což je hlavním cílem inovativního hlasovacího systému,” říká k tomu koordinátor projektu Ondřej Koutský.
https://www.youtube.com/watch?v=umuO5DbqJ5w&index=1&list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
https://youtu.be/56mm2pFHBvI?list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
https://youtu.be/emBO7H3jTPk?list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
Celkem šest scének, ve kterých teče krev, umírají maminky, operuje se slepé střevo nebo hoří domy, režíroval mladý režisér Štěpán FOK Vodrážka. Spoty vznikly v produkci společnosti FILMSERVICE. Petr Čtvrtníček se vzdal honoráře za herecký výkon a částku 1 milion korun věnoval na pomoc Dětské psychiatrické nemocnici v Opařanech.
„Jsme rádi, že Petr Čtvrtníček na spolupráci kývnul. Věříme, že videa můžou oslovit především tu část veřejnosti, která se o politiku nezajímá příliš aktivně a díky vtipným scénkám nakonec přece jenom “věnují minutku” tématu prezidentské volby již nyní,” říká koordinátorka komunikace projektu Kateřina Písačková.
Videa budou postupně zveřejňována na Facebooku Prezident 21 a také na YouTube.
S tvrzením, že lidé často používají mobilní telefony až příliš a zbytečně, nelze jinak než souhlasit. V nejnovějších videích se tak známý herec Petr Čtvrtníček snaží nepřímo nabádat, abychom naše milované smartphony využili i smysluplně a třeba pomohli vybrat příštího prezidenta.
Tip: Pomozte najít příštího českého prezidenta. Stačí vám k tomu mobil
Za sérií kontroverzních videí v hlavní roli s Petrem Čtvrtníčkem stojí projekt Prezident 21, který má za cíl seznámit občany s moderním volebním systémem Demokracie 21, a kromě jiného např. pomoci s výběrem příštího českého prezidenta.
Pokud jde o nosnou myšlenku videí, tvůrci jimi chtějí upozornit, že lidé často používají mobilní telefony příliš a zbytečně – místo toho by mohli ze svého mobilního přístroje třeba jednoduše a rychle online zahlasovat pro svého prezidentského kandidáta.
„Úmyslně jsme zvolili drastická videa a černý humor až na samé hranici toho, co je považováno za etické. Zaprvé samozřejmě proto, aby byla snadno zapamatovatelná a virálně se šířila, především jsme však chtěli upozornit na to, že moderní technologie nemusí sloužit jen k laciné zábavě typu pořizování selfíček na často bizarních místech či v nesmyslných situacích, ale mohou také zlepšit úroveň demokracie, což je hlavním cílem inovativního hlasovacího systému,” říká k tomu koordinátor projektu Ondřej Koutský.
https://www.youtube.com/watch?v=umuO5DbqJ5w&index=1&list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
https://youtu.be/56mm2pFHBvI?list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
https://youtu.be/emBO7H3jTPk?list=PLE3RIEGdWQMz_Keyphyh7OT7x1mf3YqRx
Celkem šest scének, ve kterých teče krev, umírají maminky, operuje se slepé střevo nebo hoří domy, režíroval mladý režisér Štěpán FOK Vodrážka. Spoty vznikly v produkci společnosti FILMSERVICE. Petr Čtvrtníček se vzdal honoráře za herecký výkon a částku 1 milion korun věnoval na pomoc Dětské psychiatrické nemocnici v Opařanech.
„Jsme rádi, že Petr Čtvrtníček na spolupráci kývnul. Věříme, že videa můžou oslovit především tu část veřejnosti, která se o politiku nezajímá příliš aktivně a díky vtipným scénkám nakonec přece jenom “věnují minutku” tématu prezidentské volby již nyní,” říká koordinátorka komunikace projektu Kateřina Písačková.
Videa budou postupně zveřejňována na Facebooku Prezident 21 a také na YouTube.