Mark Zuckerberg mění image. Z geeka se stal opak robotického Tima Cooka

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg mění styl oblékaní | foto: Godofredo A Vásquez via AP

Mark Zuckerberg se v posledních měsících snaží přetvořit svou veřejnou image. Z kluka v mikinách na zip, po které následovala éra obleků se nyní dostává k novému a odvážnému stylu oblékání. Na několika nedávných vystoupeních se ukázal ve stylových tričkách s nápisy, které mají vyjadřovat jeho odhodlání, sílu a neústupnost, jak upozorňuje The Guardian.

Přestože jeho vzhled působí sebejistě, je zřejmé, že za touto změnou se skrývá něco víc. Jeho nová stylizace není náhodná a reflektuje jeho vizi vítězit za každou cenu. Pojďme se podívat na to, co za těmito symbolickými tričky stojí, a jak tato proměna souvisí s jeho strategií vést společnost Meta k vrcholu technologického světa.

Zuckerberg změnil image

Na nedávném živém podcastovém rozhovoru se Zuckerberg objevil v černém tričku s řeckou frází „pathei mathos“, což znamená „učení skrze utrpení“. Toto poselství, převzaté od starověkého dramatika Aischyla, má vyjadřovat, že i přes výzvy, které Zuckerberg za svou kariéru překonal, se stále učí a roste.

Ačkoliv je to zvláštní volba pro někoho, kdo stojí na vrcholu technologického světa, může tato fráze odrážet jeho zkušenosti s kritikou, neúspěchy jeho metaverza a následnou otočkou směrem k umělé inteligenci.

Další motto, které Zuckerberg předvedl na své oslavě 40. narozenin, bylo latinské „Carthago delenda est“ („Kartágo musí být zničeno“). Tato fráze, často opakovaná římským senátorem Catem Starším, symbolizuje neústupnou posedlost a rozhodnost. V Zuckerbergově světě by to mohlo znamenat jeho odhodlání přemoci konkurenty, ať už jde o firmy jako Apple nebo TikTok.

Tato fráze také připomíná jeho strategické kroky, například akvizici do WhatsAppu za 19 miliard dolarů (přibližně 437 miliard Kč) nebo implementaci Instagram Stories, čímž zcela okopíroval funkce Snapchatu.

Zuckerberg aplikace

Mark Zuckerberg na starší fotografii


Čtěte také: Funkce Circle to Search již není exkluzivní. Přichází na další smartphony


Válcuje Zuckerberg Tima Cooka?

Jeho nejnovější zpráva „Aut Zuck aut nihil“ („Buď Zuck, nebo nic“) je jasným odkazem na slavnou frázi „Buď Caesar, nebo nic“. Tento nápis, který Zuckerberg představil během Meta’s Connect prezentace, zosobňuje jeho ambice dosáhnout úplné dominance.

Zuckerberg je již dlouhou dobu považován za neotřesitelného vládce Mety, kde kontroluje přes 50 % hlasovacích práv navzdory tomu, že vlastní pouze 13 % akcií. Tento výrok znovu potvrzuje, že Zuckerberg je Meta a Meta je Zuckerberg.

Zuckerbergova proměna v sebevědomého a odvážného lídra společnosti Meta je jasně v konstrastu s jeho největším rivalem, Timem Cookem z Applu. Zatímco Zuckerberg se představuje jako vizionář s neúprosným odhodláním a novým stylovým projevem, Cook naopak zůstává ztělesněním klidu a vyrovnanosti.

Cookův precizní a téměř „robotický“ přístup, symbolizovaný jeho tradičně uhlazeným vzhledem a minimalistickým stylem, vytváří proti Zuckerbergově agresivnímu a vášnivému přístupu silný protipól. V technologickém světě tak oba titáni představují dva různé modely vedení.

Meta vstoupila do světa módy

Stylizace šéfa Mety je také propojena s módním světem, do kterého spolešnost vstoupila. Ta nedávno navázala partnerství s módními domy jako Balenciaga nebo Prada, které budou poskytovat oblečení pro digitální avatary. Tím Meta cílí na uživatele, kteří chtějí v digitálním světě vyjadřovat svou osobnost.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Mark Zuckerberg mění image. Z geeka se stal opak robotického Tima Cooka

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg mění styl oblékaní | foto: Godofredo A Vásquez via AP

Mark Zuckerberg se v posledních měsících snaží přetvořit svou veřejnou image. Z kluka v mikinách na zip, po které následovala éra obleků se nyní dostává k novému a odvážnému stylu oblékání. Na několika nedávných vystoupeních se ukázal ve stylových tričkách s nápisy, které mají vyjadřovat jeho odhodlání, sílu a neústupnost, jak upozorňuje The Guardian.

Přestože jeho vzhled působí sebejistě, je zřejmé, že za touto změnou se skrývá něco víc. Jeho nová stylizace není náhodná a reflektuje jeho vizi vítězit za každou cenu. Pojďme se podívat na to, co za těmito symbolickými tričky stojí, a jak tato proměna souvisí s jeho strategií vést společnost Meta k vrcholu technologického světa.

Zuckerberg změnil image

Na nedávném živém podcastovém rozhovoru se Zuckerberg objevil v černém tričku s řeckou frází „pathei mathos“, což znamená „učení skrze utrpení“. Toto poselství, převzaté od starověkého dramatika Aischyla, má vyjadřovat, že i přes výzvy, které Zuckerberg za svou kariéru překonal, se stále učí a roste.

Ačkoliv je to zvláštní volba pro někoho, kdo stojí na vrcholu technologického světa, může tato fráze odrážet jeho zkušenosti s kritikou, neúspěchy jeho metaverza a následnou otočkou směrem k umělé inteligenci.

Další motto, které Zuckerberg předvedl na své oslavě 40. narozenin, bylo latinské „Carthago delenda est“ („Kartágo musí být zničeno“). Tato fráze, často opakovaná římským senátorem Catem Starším, symbolizuje neústupnou posedlost a rozhodnost. V Zuckerbergově světě by to mohlo znamenat jeho odhodlání přemoci konkurenty, ať už jde o firmy jako Apple nebo TikTok.

Tato fráze také připomíná jeho strategické kroky, například akvizici do WhatsAppu za 19 miliard dolarů (přibližně 437 miliard Kč) nebo implementaci Instagram Stories, čímž zcela okopíroval funkce Snapchatu.

Zuckerberg aplikace

Mark Zuckerberg na starší fotografii


Čtěte také: Funkce Circle to Search již není exkluzivní. Přichází na další smartphony


Válcuje Zuckerberg Tima Cooka?

Jeho nejnovější zpráva „Aut Zuck aut nihil“ („Buď Zuck, nebo nic“) je jasným odkazem na slavnou frázi „Buď Caesar, nebo nic“. Tento nápis, který Zuckerberg představil během Meta’s Connect prezentace, zosobňuje jeho ambice dosáhnout úplné dominance.

Zuckerberg je již dlouhou dobu považován za neotřesitelného vládce Mety, kde kontroluje přes 50 % hlasovacích práv navzdory tomu, že vlastní pouze 13 % akcií. Tento výrok znovu potvrzuje, že Zuckerberg je Meta a Meta je Zuckerberg.

Zuckerbergova proměna v sebevědomého a odvážného lídra společnosti Meta je jasně v konstrastu s jeho největším rivalem, Timem Cookem z Applu. Zatímco Zuckerberg se představuje jako vizionář s neúprosným odhodláním a novým stylovým projevem, Cook naopak zůstává ztělesněním klidu a vyrovnanosti.

Cookův precizní a téměř „robotický“ přístup, symbolizovaný jeho tradičně uhlazeným vzhledem a minimalistickým stylem, vytváří proti Zuckerbergově agresivnímu a vášnivému přístupu silný protipól. V technologickém světě tak oba titáni představují dva různé modely vedení.

Meta vstoupila do světa módy

Stylizace šéfa Mety je také propojena s módním světem, do kterého spolešnost vstoupila. Ta nedávno navázala partnerství s módními domy jako Balenciaga nebo Prada, které budou poskytovat oblečení pro digitální avatary. Tím Meta cílí na uživatele, kteří chtějí v digitálním světě vyjadřovat svou osobnost.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."