Fairphone, známý svým vymezením k etické výrobě a opravitelným smartphonům, se pod vedením nového generálního ředitele Reiniera Hendrikse vydává na ambiciózní cestu. S desetiletým dědictvím výroby udržitelných zařízení se nyní Fairphone zaměřuje na širší obzory s cílem rozšířit svůj dosah na 23 nových trhů. I když konkrétní země nebyly zveřejněny, nedávné expanze do Rakouska a Švýcarska naznačují pokračující zaměření na evropské trhy.
Jedním z nejvýraznějších cílů nastíněných společností je podle Hendrikse záměr vydat smartphone za 400 eur (zhruba 10 tisíc korun), což je významný odklon od současné cenové struktury Fairphone, jak Hendrikse cituje server Handelsblatt. Tato navrhovaná cena představuje pokles o 300 eur oproti Fairphone 5, což znamená podstatný posun v přístupu společnosti k cenové dostupnosti. Hendriks připisuje tuto vizi přesvědčení, že každý by měl mít přístup k eticky vyráběným chytrým telefonům.
K dosažení tohoto ambiciózního cenového cíle Fairphone úzce spolupracuje s průmyslovými giganty, jako jsou Google a Qualcomm, a využívá úspory z rozsahu k vyjednávání nižších nákladů na komponenty. Zvýšením objemu objednávek může Fairphone zajistit slevy od dodavatelů, což v konečném důsledku sníží výrobní náklady. Výzva však spočívá v zachování etické filozofie značky a dostupné opravitelnosti při opatřeních ke snížení nákladů.
Čtěte také: Nothingu se daří. Zakladatel prozradil, kolik produktů už značka stihla prodat
Strategie expanze přesahuje geografické hranice a zahrnuje marketing a vývoj produktů. Společnost si uvědomuje potřebu jasnějšího příběhu a širšího šíření svého poslání, a proto investuje do nových marketingových kanálů, aby mohla efektivněji komunikovat svou jedinečnou nabídku.
Jak Fairphone prochází přechodem od specializovaného trhu na masový trh, čelí finančním výzvám spojeným s expanzí. Navzdory ziskovosti v posledních letech nebyly zisky společnosti dostatečné k plnému pokrytí jejích investic. S obnoveným zaměřením na cenovou dostupnost je však Fairphone připraven předefinovat prostředí odvětví chytrých telefonů a připravit cestu pro udržitelnější a spravedlivější budoucnost.
Fairphone, známý svým vymezením k etické výrobě a opravitelným smartphonům, se pod vedením nového generálního ředitele Reiniera Hendrikse vydává na ambiciózní cestu. S desetiletým dědictvím výroby udržitelných zařízení se nyní Fairphone zaměřuje na širší obzory s cílem rozšířit svůj dosah na 23 nových trhů. I když konkrétní země nebyly zveřejněny, nedávné expanze do Rakouska a Švýcarska naznačují pokračující zaměření na evropské trhy.
Jedním z nejvýraznějších cílů nastíněných společností je podle Hendrikse záměr vydat smartphone za 400 eur (zhruba 10 tisíc korun), což je významný odklon od současné cenové struktury Fairphone, jak Hendrikse cituje server Handelsblatt. Tato navrhovaná cena představuje pokles o 300 eur oproti Fairphone 5, což znamená podstatný posun v přístupu společnosti k cenové dostupnosti. Hendriks připisuje tuto vizi přesvědčení, že každý by měl mít přístup k eticky vyráběným chytrým telefonům.
K dosažení tohoto ambiciózního cenového cíle Fairphone úzce spolupracuje s průmyslovými giganty, jako jsou Google a Qualcomm, a využívá úspory z rozsahu k vyjednávání nižších nákladů na komponenty. Zvýšením objemu objednávek může Fairphone zajistit slevy od dodavatelů, což v konečném důsledku sníží výrobní náklady. Výzva však spočívá v zachování etické filozofie značky a dostupné opravitelnosti při opatřeních ke snížení nákladů.
Čtěte také: Nothingu se daří. Zakladatel prozradil, kolik produktů už značka stihla prodat
Strategie expanze přesahuje geografické hranice a zahrnuje marketing a vývoj produktů. Společnost si uvědomuje potřebu jasnějšího příběhu a širšího šíření svého poslání, a proto investuje do nových marketingových kanálů, aby mohla efektivněji komunikovat svou jedinečnou nabídku.
Jak Fairphone prochází přechodem od specializovaného trhu na masový trh, čelí finančním výzvám spojeným s expanzí. Navzdory ziskovosti v posledních letech nebyly zisky společnosti dostatečné k plnému pokrytí jejích investic. S obnoveným zaměřením na cenovou dostupnost je však Fairphone připraven předefinovat prostředí odvětví chytrých telefonů a připravit cestu pro udržitelnější a spravedlivější budoucnost.