Před několika dny jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že Facebook má s nejnovějšími změnami v rámci iOS 14.5, resp. iOS 14.5.1 vcelku velký problém. Reklamnímu molochu se totiž vůbec nelíbí nová funkce transparentního sledování aplikací, která vám, uživatelům nabízí poměrně přesný monitoring toho, jestli aplikace (ne)šmírují vaše “digitální” aktivity.
Nenechte si ujít: Facebook a Instagram díky Applu na kolenou?! Vyhrožují, že nebudou zdarma
Bavit se o tom, že Facebook toto rozhodnutí s poměrně velkým předstihem a k vlastní nelibosti kritizoval, je zcela vážně obehraná písnička. Mnohem důležitější je však nově jeden zásadní údaj: appka v obchodech Google Play i App Store dohromady zaznamenala zhruba 11 milionů stažení týdně. Zdá se vám to dost? Určitě to není špatné, ale je to o celou třetinu méně než vloni, jak informuje web appfigures.
Ten dále poukazuje na to, že hlavní příčiny jsou veskrze dvě: a) nedávné kauzy v souvislosti s úniky dat a kupčením na internetu (zahrnuje i WhatsApp), b) právě nová politika Applu z hlediska aktivního omezení sledování. Těch důvodů může být nakonec i více, ale tyto zmiňované nejspíš nebudou daleko od pravdy. Nás ale zajímá, jak celou tu “omáčku” kolem Facebooku vnímáte vy?
Předem děkujeme všem hlasujícím!
Hlasovat v naší nové anketě můžete celý týden, až do pátku 21. května. Následně v článku na Mobilizujeme.cz rozebereme výsledky.
Před několika dny jsme vás v tomto samostatném článku informovali, že Facebook má s nejnovějšími změnami v rámci iOS 14.5, resp. iOS 14.5.1 vcelku velký problém. Reklamnímu molochu se totiž vůbec nelíbí nová funkce transparentního sledování aplikací, která vám, uživatelům nabízí poměrně přesný monitoring toho, jestli aplikace (ne)šmírují vaše “digitální” aktivity.
Nenechte si ujít: Facebook a Instagram díky Applu na kolenou?! Vyhrožují, že nebudou zdarma
Bavit se o tom, že Facebook toto rozhodnutí s poměrně velkým předstihem a k vlastní nelibosti kritizoval, je zcela vážně obehraná písnička. Mnohem důležitější je však nově jeden zásadní údaj: appka v obchodech Google Play i App Store dohromady zaznamenala zhruba 11 milionů stažení týdně. Zdá se vám to dost? Určitě to není špatné, ale je to o celou třetinu méně než vloni, jak informuje web appfigures.
Ten dále poukazuje na to, že hlavní příčiny jsou veskrze dvě: a) nedávné kauzy v souvislosti s úniky dat a kupčením na internetu (zahrnuje i WhatsApp), b) právě nová politika Applu z hlediska aktivního omezení sledování. Těch důvodů může být nakonec i více, ale tyto zmiňované nejspíš nebudou daleko od pravdy. Nás ale zajímá, jak celou tu “omáčku” kolem Facebooku vnímáte vy?
Předem děkujeme všem hlasujícím!
Hlasovat v naší nové anketě můžete celý týden, až do pátku 21. května. Následně v článku na Mobilizujeme.cz rozebereme výsledky.