Po Samsungu zareagoval na kontroverzní reklamu Applu i další výrobce mobilních telefonů. Nyní se nakousnutým jablkem nechala inspirovat společnost Xiaomi.
Reklama „Crush!“ od Applu, kterou chtěl podpořit prodej nejnovějšího iPadu, vyvolala rozporuplné názory. Hydraulický lis v ní ničí různé kreativní nástroje, což vyvolalo odpor ze strany kreativní komunity i širší veřejnosti. Mnozí reklamu vnímali negativně, protože působila tak, jako by technologie měla zcela nahradit několik kreativních nástrojů.
To, že Apple udělal krok vedle, využil konkurent Samsung a reagoval vlastní reklamou. Na rozdíl od Applu, Samsung svoji reklamu koncipoval tak, aby bylo jasné, že i přes technologický pokrok je kreativita jednotlivců důležitá. Také v této reklamě se objevil hydraulický lis, avšak nebyl nástrojem ničení.
Čtéte také: Sonos Ace oficiálně. První sluchátka značky a hned trefa do černého
Samsung se svému konkurentovi nepřímo vysmál a nyní chce z reklamy Applu vytěžit i Xiaomi. Čínský technologický gigant se ubírá stejnou cestou a v promo videu ukazuje hydraulický lis. Reklamou chce podpořit uvedení nového telefonu v Indii.
Xiaomi Indie nedávno zveřejnila ukázku na síti X a objevuje se v ní velmi podobný hydraulický lis, pod kterým je řada videografických nástrojů. Ve videu není vše rozdrceno na kaši, ale místo toho se zde objeví nápis „Cinematic Vision“ a „Coming Soon“. Písmena „Ci“ a „Vi“ jsou zvýrazněna červenou barvou, což má být odkaz na řadu telefonů Civi společnosti. Ta je momentálně dostupná výhradně v Číně a je sporné, zda se dostane i do Evropy, případně do USA.
Není to poprvé, co Xiaomi napodobuje marketing společnosti Apple. Od svého konkurenta ale nepřebírá jen marketingové triky.
Je zjevné, že Xiaomi se inspirovalo také při rozložení dlaždic ovládacího centra nebo při Memoji. Očividné podobnosti jsou i při umístění objektivů fotoaparátu na čtvercovém ostrově. Samotný trend, kdy se jednotliví výrobci navzájem inspirují, není novinkou, avšak poukazuje na nedostatek inovací mezi marketingovými týmy.
Po Samsungu zareagoval na kontroverzní reklamu Applu i další výrobce mobilních telefonů. Nyní se nakousnutým jablkem nechala inspirovat společnost Xiaomi.
Reklama „Crush!“ od Applu, kterou chtěl podpořit prodej nejnovějšího iPadu, vyvolala rozporuplné názory. Hydraulický lis v ní ničí různé kreativní nástroje, což vyvolalo odpor ze strany kreativní komunity i širší veřejnosti. Mnozí reklamu vnímali negativně, protože působila tak, jako by technologie měla zcela nahradit několik kreativních nástrojů.
To, že Apple udělal krok vedle, využil konkurent Samsung a reagoval vlastní reklamou. Na rozdíl od Applu, Samsung svoji reklamu koncipoval tak, aby bylo jasné, že i přes technologický pokrok je kreativita jednotlivců důležitá. Také v této reklamě se objevil hydraulický lis, avšak nebyl nástrojem ničení.
Čtéte také: Sonos Ace oficiálně. První sluchátka značky a hned trefa do černého
Samsung se svému konkurentovi nepřímo vysmál a nyní chce z reklamy Applu vytěžit i Xiaomi. Čínský technologický gigant se ubírá stejnou cestou a v promo videu ukazuje hydraulický lis. Reklamou chce podpořit uvedení nového telefonu v Indii.
Xiaomi Indie nedávno zveřejnila ukázku na síti X a objevuje se v ní velmi podobný hydraulický lis, pod kterým je řada videografických nástrojů. Ve videu není vše rozdrceno na kaši, ale místo toho se zde objeví nápis „Cinematic Vision“ a „Coming Soon“. Písmena „Ci“ a „Vi“ jsou zvýrazněna červenou barvou, což má být odkaz na řadu telefonů Civi společnosti. Ta je momentálně dostupná výhradně v Číně a je sporné, zda se dostane i do Evropy, případně do USA.
Není to poprvé, co Xiaomi napodobuje marketing společnosti Apple. Od svého konkurenta ale nepřebírá jen marketingové triky.
Je zjevné, že Xiaomi se inspirovalo také při rozložení dlaždic ovládacího centra nebo při Memoji. Očividné podobnosti jsou i při umístění objektivů fotoaparátu na čtvercovém ostrově. Samotný trend, kdy se jednotliví výrobci navzájem inspirují, není novinkou, avšak poukazuje na nedostatek inovací mezi marketingovými týmy.