Reakce Samsungu na kontroverzní „Crush!“ reklamu na iPad Pro je jasná – kreativitu nelze rozdrtit. Jihokorejský technologický gigant vydal svou vlastní reklamu na síti X a chopil se příležitosti využít dopadu nesprávného kroku Applu.
Reklama, která předváděla hydraulický lis ničící různé kreativní nástroje, vyvolala značný odpor jak ze strany kreativní komunity, tak ze strany širší veřejnosti. Mnozí viděli snímky jako metaforu pro vnímaný negativní dopad Big Tech na kreativitu a umělecký průmysl.
Odpor proti reklamě Applu byl tak silný, že se společnost rozhodla zrušit plánované televizní spoty a vydala veřejnou omluvu, v níž uznala, že se reklama „minula cíli“. Tento krok zanechal marketingové vakuum, které Samsung rychle zaplnil.
Čtěte také: Netflixu skokově narostl počet předplatitelů. Může za to nový ultralevný tarif
V reklamě od Samsungu hudebník prochází následky hydraulického lisu a zachraňuje poškozenou kytaru. Scéna pak přejde na hudebníka sedícího vedle stojanu s tabletem Galaxy Tab S9 Ultra zobrazujícím hudební noty. Poselství je jasné – Samsung znamená kreativitu a zplnomocnění, což kontrastuje s chybným krokem společnosti Apple.
Není to poprvé, co se Samsung ve své reklamě zaměřil na Apple. Společnost má za sebou historii zesměšňování rozhodnutí Applu o designu a produktových funkcích, od odstranění konektoru pro sluchátka až po absenci skládacích smartphonů. Se svou nejnovější reklamou Samsung pokračuje v tomto trendu a staví se jako šampión kreativity a inovací.
Reakce Samsungu na kontroverzní „Crush!“ reklamu na iPad Pro je jasná – kreativitu nelze rozdrtit. Jihokorejský technologický gigant vydal svou vlastní reklamu na síti X a chopil se příležitosti využít dopadu nesprávného kroku Applu.
Reklama, která předváděla hydraulický lis ničící různé kreativní nástroje, vyvolala značný odpor jak ze strany kreativní komunity, tak ze strany širší veřejnosti. Mnozí viděli snímky jako metaforu pro vnímaný negativní dopad Big Tech na kreativitu a umělecký průmysl.
Odpor proti reklamě Applu byl tak silný, že se společnost rozhodla zrušit plánované televizní spoty a vydala veřejnou omluvu, v níž uznala, že se reklama „minula cíli“. Tento krok zanechal marketingové vakuum, které Samsung rychle zaplnil.
Čtěte také: Netflixu skokově narostl počet předplatitelů. Může za to nový ultralevný tarif
V reklamě od Samsungu hudebník prochází následky hydraulického lisu a zachraňuje poškozenou kytaru. Scéna pak přejde na hudebníka sedícího vedle stojanu s tabletem Galaxy Tab S9 Ultra zobrazujícím hudební noty. Poselství je jasné – Samsung znamená kreativitu a zplnomocnění, což kontrastuje s chybným krokem společnosti Apple.
Není to poprvé, co se Samsung ve své reklamě zaměřil na Apple. Společnost má za sebou historii zesměšňování rozhodnutí Applu o designu a produktových funkcích, od odstranění konektoru pro sluchátka až po absenci skládacích smartphonů. Se svou nejnovější reklamou Samsung pokračuje v tomto trendu a staví se jako šampión kreativity a inovací.