Spotify je digitální hudební platforma, která nabízí streamování nepřeberného množství podcastů i skladeb snad všech myslitelných umělců a žánrů. Tuto službu můžete využívat buď jako prémiový uživatel za úplatu, nebo zcela zdarma s tím, že vás budou tu a tam provázet otravné reklamy a omezení. Pokud patříte k té první skupině, možná vás bude zajímat, že aktuálně zdražuje, jak právě informuje web The Verge.
Psali jsme: Zničíte veškerou konkurenci, vzkazuje Spotify Applu
Nejprve je potřeba si jasně říct, že navýšení měsíčního poplatku se týká pouze Spotify Premium Family. Za jednotný poplatek, v našem případě 9,99 € (260 Kč), získáte v rámci rodiny neomezený přístup pod “jednou střechou” z až šesti na sobě nezávislých účtů. Samozřejmostí je například i rodičovská kontrola nebo filtrování nevhodných výrazů.
O kolik se cena zvedne? Záleží na regionu (USA, Evropa nebo Asie), ale v průměru nepřesáhne 10 %. Zajímavé je, co k tomu kroku Spotify vede. Zástupce společnosti se nechal slyšet, že za “nepatrným” zdražením stojí příležitostná aktualizace ceny s ohledem na makroekonomické faktory a požadavky daného trhu. Možná trošku šalamounská obhajoba toho, že je služba aktuálně ztrátová, co myslíte?
Spotify je digitální hudební platforma, která nabízí streamování nepřeberného množství podcastů i skladeb snad všech myslitelných umělců a žánrů. Tuto službu můžete využívat buď jako prémiový uživatel za úplatu, nebo zcela zdarma s tím, že vás budou tu a tam provázet otravné reklamy a omezení. Pokud patříte k té první skupině, možná vás bude zajímat, že aktuálně zdražuje, jak právě informuje web The Verge.
Psali jsme: Zničíte veškerou konkurenci, vzkazuje Spotify Applu
Nejprve je potřeba si jasně říct, že navýšení měsíčního poplatku se týká pouze Spotify Premium Family. Za jednotný poplatek, v našem případě 9,99 € (260 Kč), získáte v rámci rodiny neomezený přístup pod “jednou střechou” z až šesti na sobě nezávislých účtů. Samozřejmostí je například i rodičovská kontrola nebo filtrování nevhodných výrazů.
O kolik se cena zvedne? Záleží na regionu (USA, Evropa nebo Asie), ale v průměru nepřesáhne 10 %. Zajímavé je, co k tomu kroku Spotify vede. Zástupce společnosti se nechal slyšet, že za “nepatrným” zdražením stojí příležitostná aktualizace ceny s ohledem na makroekonomické faktory a požadavky daného trhu. Možná trošku šalamounská obhajoba toho, že je služba aktuálně ztrátová, co myslíte?