Novému skládacímu telefonu od Samsungu s označením Galaxy Z Fold 3 se daří v prodejích velmi dobře. Podle některých až nad očekávání. Jedním z majitelů tohoto telefonu byl také jistý Chad Christian, který informoval na svém Twitteru o nepěkné situaci, v jejíž hlavní roli byl právě již zmiňovaný skládací telefon. Podle jeho tweetu telefon explodoval.
Chadovi se stala nemilá věc již o pár dní dříve. Jako dopravní prostředek používá jízdní kolo a během jedné jízdy mu jeho Galaxy Z Fold 3 upadl a telefon samozřejmě nezůstal bez poškození. Měl doslova roztříštěný celý displej.
Když se konečně dostal k zabalení telefonu, aby ho odeslal zpět do Samsungu, tak během procesu balení do krabice telefon začal doutnat a posléze explodoval. Naštěstí se se Chadovi nic nestalo. Samsung věnuje celé záležitosti zvýšenou pozornost a vyčlenil celý tým, který se stará o reklamaci.
Pro Samsung to není ojedinělý problém s vybuchujícími telefony. Velká aféra byla kolem modelu Galaxy Note 7, který byl nakonec kompletně stažen z prodeje z důvodu vadné baterie, která měla sklony právě k explozím. V tomto případě se nejspíše jedná o ojedinělou událost. Navíc je pravděpodobné, že kromě roztříštěného displeje se pád z kola podepsal i na vnitřních součástkách telefonu. Poškození vnitřní stavby telefonu k výbuchu určitě také přispělo.
Čtěte také: Levný Samsung explodoval na palubě letadla, katastrofu odvrátil až pilot
Většina uživatelů chytrých telefonů si myslí, že pouzdro není nutné. Jim se podobná situace s pádem mobilu přece nemůže stát. Tohoto názoru jsou ovšem pouze do té doby, než přijdou do autorizovaných servisů nejčastěji s rozbitým displejem.
Proto velmi doporučujeme pořizovat ochranný kryt, či pouzdro společně s koupí nového telefonu. Tato drobná investice, v porovnání s pořízením nového telefonu, se určitě mnohonásobně vrátí.
“Jakmile daný přístroj obdržíme, důkladně ho prozkoumáme, abychom určili přesnou příčinu tohoto incidentu. Rádi bychom naše zákazníky ubezpečili v tom, že všechny naše produkty procházejí přísnou kvalitou kontroly a bezpečnosti tak, abychom zabezpečili bezpečný a příjemný uživatelský zážitek.”
Máte na svém chytrém telefonu nějaký ochranný prvek? Používáte sklo, obal, obojí, nebo ani jedno?
Novému skládacímu telefonu od Samsungu s označením Galaxy Z Fold 3 se daří v prodejích velmi dobře. Podle některých až nad očekávání. Jedním z majitelů tohoto telefonu byl také jistý Chad Christian, který informoval na svém Twitteru o nepěkné situaci, v jejíž hlavní roli byl právě již zmiňovaný skládací telefon. Podle jeho tweetu telefon explodoval.
Chadovi se stala nemilá věc již o pár dní dříve. Jako dopravní prostředek používá jízdní kolo a během jedné jízdy mu jeho Galaxy Z Fold 3 upadl a telefon samozřejmě nezůstal bez poškození. Měl doslova roztříštěný celý displej.
Když se konečně dostal k zabalení telefonu, aby ho odeslal zpět do Samsungu, tak během procesu balení do krabice telefon začal doutnat a posléze explodoval. Naštěstí se se Chadovi nic nestalo. Samsung věnuje celé záležitosti zvýšenou pozornost a vyčlenil celý tým, který se stará o reklamaci.
Pro Samsung to není ojedinělý problém s vybuchujícími telefony. Velká aféra byla kolem modelu Galaxy Note 7, který byl nakonec kompletně stažen z prodeje z důvodu vadné baterie, která měla sklony právě k explozím. V tomto případě se nejspíše jedná o ojedinělou událost. Navíc je pravděpodobné, že kromě roztříštěného displeje se pád z kola podepsal i na vnitřních součástkách telefonu. Poškození vnitřní stavby telefonu k výbuchu určitě také přispělo.
Čtěte také: Levný Samsung explodoval na palubě letadla, katastrofu odvrátil až pilot
Většina uživatelů chytrých telefonů si myslí, že pouzdro není nutné. Jim se podobná situace s pádem mobilu přece nemůže stát. Tohoto názoru jsou ovšem pouze do té doby, než přijdou do autorizovaných servisů nejčastěji s rozbitým displejem.
Proto velmi doporučujeme pořizovat ochranný kryt, či pouzdro společně s koupí nového telefonu. Tato drobná investice, v porovnání s pořízením nového telefonu, se určitě mnohonásobně vrátí.
“Jakmile daný přístroj obdržíme, důkladně ho prozkoumáme, abychom určili přesnou příčinu tohoto incidentu. Rádi bychom naše zákazníky ubezpečili v tom, že všechny naše produkty procházejí přísnou kvalitou kontroly a bezpečnosti tak, abychom zabezpečili bezpečný a příjemný uživatelský zážitek.”
Máte na svém chytrém telefonu nějaký ochranný prvek? Používáte sklo, obal, obojí, nebo ani jedno?