YouTube našel geniální způsob, jak z diváků vyždímat ještě více peněz

Daniel Smetana
  • Oblíbená platforma YouTube hledá další způsoby monetizace obsahu
  • Nově umožní integraci e-shopů od Shopify přímo do videí
  • Fanoušci tak mohou okamžitě pořídit produkty, na které se koukají
YouTube x Shopify
YouTube x Shopify

V současné době celé řadě tvůrců napříč spektrem platforem tvoří hlavní příjmy z partnerství se světovými značkami. Ty velmi rychle pochopily, že fanoušci si rádi koupí oblíbený produkt svého influencera. YouTube si proto přichystal vychytávku, díky které nebudou muset diváci opouštět video kvůli nákupu.

Propagované produkty zakoupíte přímo ve videu

Nyní má tvůrce omezené možnosti, jak své fanoušky na propagované produkty odkázat. Nejčastějším způsobem je přidávání odkazů do popisku videa, které vás přesměrují na webovou stránku, kde si daný produkt můžete zakoupit. To vše se má ovšem změnit.

YouTube představilo partnerství se společností Shopify. Nově tak bude možné zakoupit produkt svého oblíbeného youtubera přímo z jeho videa bez nutnosti z něho odejít. Bude se tedy jednat o nativní nakupování přímo ze stránek YouTube.

Shopify
Shopify

Čtěte také: YouTube přináší skvělou funkci pro všechny iOS zařízení. Ale má to háček


U nás funkci (zatím) nenajdete

Zážitek z nakupování by měl být naprosto stejný jako známe z klasických e-shopů. Samozřejmostí bude platba kartou nebo sledování skladových zásob daného produktu. Google se společností Shopify spolupracuje již delší dobu, takže se očekává hladká integrace do jeho služeb.

Tato funkce bude dostupná pouze pro USA. Tvůrci pro její aktivaci budou také muset splnit několik podmínek jako počet odběratelů, monetizaci a obsah nezaměřený na dětské publikum. O rozšíření této funkce i do ostatních oblastí světa nejsou zatím známy žádné informace.


Autor článku

Daniel Smetana - Biolog, biohacker a sportovec, ale první opravdový koníček spočíval v hrabání se ve stařičkém Windows Mobile. Od té doby moderní mobilní technologie a inovace doprovází můj život. Nyní jsou mým hlavním zájmem nové trendy ohledně wearables a zdraví.

Biolog, biohacker a sportovec, ale první opravdový koníček spočíval v hrabání se ve stařičkém Windows Mobile. Od té doby moderní mobilní technologie a inovace doprovází můj život. Nyní jsou mým hlavním zájmem nové trendy ohledně wearables a zdraví.


Komentáře


Nejnovější články