Když se řekne wearables, zřejmě by se vám měly vybavit dvě firmy, které jich produkují nejvíc, a sice Xiaomi jakožto největší výrobce chytrých fitness náramků, a Apple, který vyrábí nejvíce chytrých hodinek Apple Watch.
Oba výrobci jsou ve svém odvětví veleúspěšní. Xiaomi se specializuje na kvalitu s přijatelnou cenovkou, Apple na prémiovou kvalitu s k tomu odpovídající cenovkou. Co ale obě firmy spojuje, to je jejich úspěch na poli chytrých nositelností, tzv. wearables. V zásadě jde o chytré hodinky a chytré fitness náramky, v jejichž výrobě a prodeji obě společnosti naprosto kralují.
Díky agentuře IDC dokonce víme, jak moc se oběma společnostem daří. Tak tedy: ke třetímu čtvrtletí roku 2018 se globálně prodalo famózních 32 milionů kusů wearables, což napovídá meziroční nárůst o 21,7 %, neboť ve třetím kvartále roku 2017 se prodalo 26,3 milionů produktů.
Pozoruhodné je i sledovat, které firmy k těmto číslům nejvíce přispěly. Na straně čínského giganta Xiaomi je to 6,9 milionů prodaných kusů, převážně jde o Xiaomi Mi Band 3. Apple si zlepšil bilanci o 54 % hlavně díky třetí a čtvrté generaci svých chytrých hodinek, dohromady wearables prodal 4,2 milionů kusů. Špatně na tom s prodeji nebyl ani Fitbit se svými hodinkami Versa, či Samsung s novými hodinkami Galaxy Watch, případně i dřívějšími modely, které se dočkaly cenových poklesů.
Xiaomi telefony a další produkty této značky seženete u ověřeného a doporučeného prodejce XM.cz, který kromě specializovaného prodeje poskytuje profesionální záruční i pozáruční servis.
zdroj: IDC, via: Phone Arena
Když se řekne wearables, zřejmě by se vám měly vybavit dvě firmy, které jich produkují nejvíc, a sice Xiaomi jakožto největší výrobce chytrých fitness náramků, a Apple, který vyrábí nejvíce chytrých hodinek Apple Watch.
Oba výrobci jsou ve svém odvětví veleúspěšní. Xiaomi se specializuje na kvalitu s přijatelnou cenovkou, Apple na prémiovou kvalitu s k tomu odpovídající cenovkou. Co ale obě firmy spojuje, to je jejich úspěch na poli chytrých nositelností, tzv. wearables. V zásadě jde o chytré hodinky a chytré fitness náramky, v jejichž výrobě a prodeji obě společnosti naprosto kralují.
Díky agentuře IDC dokonce víme, jak moc se oběma společnostem daří. Tak tedy: ke třetímu čtvrtletí roku 2018 se globálně prodalo famózních 32 milionů kusů wearables, což napovídá meziroční nárůst o 21,7 %, neboť ve třetím kvartále roku 2017 se prodalo 26,3 milionů produktů.
Pozoruhodné je i sledovat, které firmy k těmto číslům nejvíce přispěly. Na straně čínského giganta Xiaomi je to 6,9 milionů prodaných kusů, převážně jde o Xiaomi Mi Band 3. Apple si zlepšil bilanci o 54 % hlavně díky třetí a čtvrté generaci svých chytrých hodinek, dohromady wearables prodal 4,2 milionů kusů. Špatně na tom s prodeji nebyl ani Fitbit se svými hodinkami Versa, či Samsung s novými hodinkami Galaxy Watch, případně i dřívějšími modely, které se dočkaly cenových poklesů.
Xiaomi telefony a další produkty této značky seženete u ověřeného a doporučeného prodejce XM.cz, který kromě specializovaného prodeje poskytuje profesionální záruční i pozáruční servis.
zdroj: IDC, via: Phone Arena