Jedna z nejdynamičtěji rostoucích mobilních značek posledních let je bezesporu čínské Xiaomi. Tomu se daří takřka na všech trzích a nejinak je tomu i v případě jeho poznaček – Redmi a Poco. Druhá jmenovaná nyní zaznamenala obrovský růst na indickém trhu, který je hodně specifický a zdá se, že obyvatelstvo druhé nejlidnatější země světa Poco miluje.
Pro úspěch na indickém trhu je naprosto nezbytné nabízet telefony s výborným poměrem cena / výkon. Žádný jiný z větších mobilních trhů není na tento aspekt tak citlivý. Xiaomi mělo vždy dobrou cenotvorbu a víceméně již od svých prvních krůčků umělo nabídnout zajímavý hardware za ještě zajímavější peníze.
A pro Poco to platí dvojnásob. Díky tomu se stalo za první čtvrtletí tohoto roku nejvíce rostoucí mobilní značkou v Indii (výrobce se tím pochlubil na Twitteru).
Poco si v této zemi polepšilo o ohromujících 300 %. S touto zprávou přišla společnost IDC a jedná se o meziroční nárůst, což znamená, že za Q1 2021 prodalo Poco, v porovnání s Q1 2020, třikrát tolik telefonů. Nikdo za toto období na tamním trhu nerostl víc a je jasné, že na tomto úspěchu se podílely hlavně levnější, dostupné telefony.
Doporučujeme: Recenze Poco M3 – Premiant z nejnižší třídy
Na tomto úspěchu se pochopitelně nejvíce podílela středně-třídní nabídka výrobce a dařilo se hlavně modelům X2 a X3. Ty se ve svém segmentu staly bestsellery a v Indii se těší velké popularitě. Špatně si nevedlo ani Poco M3, kterého se tamním trhu prodalo za měsíc a půl od uvedení více než půl milionu kusů a mezi populární telefony se řadí také model C3.
Poco v Indii zkrátka boduje hlavně levnými kousky a jeho nejdražším přístrojem v této zemi je mobil X3 Pro, který stojí 20 999 indických rupií (cca 6 000 korun bez DPH). To se ale brzy změní, protože výrobce plánuje přivést na tamní trh model F3 GT, což bude první prémiovka značky v Indii od dob původního Pocophonu F1.
Jedna z nejdynamičtěji rostoucích mobilních značek posledních let je bezesporu čínské Xiaomi. Tomu se daří takřka na všech trzích a nejinak je tomu i v případě jeho poznaček – Redmi a Poco. Druhá jmenovaná nyní zaznamenala obrovský růst na indickém trhu, který je hodně specifický a zdá se, že obyvatelstvo druhé nejlidnatější země světa Poco miluje.
Pro úspěch na indickém trhu je naprosto nezbytné nabízet telefony s výborným poměrem cena / výkon. Žádný jiný z větších mobilních trhů není na tento aspekt tak citlivý. Xiaomi mělo vždy dobrou cenotvorbu a víceméně již od svých prvních krůčků umělo nabídnout zajímavý hardware za ještě zajímavější peníze.
A pro Poco to platí dvojnásob. Díky tomu se stalo za první čtvrtletí tohoto roku nejvíce rostoucí mobilní značkou v Indii (výrobce se tím pochlubil na Twitteru).
Poco si v této zemi polepšilo o ohromujících 300 %. S touto zprávou přišla společnost IDC a jedná se o meziroční nárůst, což znamená, že za Q1 2021 prodalo Poco, v porovnání s Q1 2020, třikrát tolik telefonů. Nikdo za toto období na tamním trhu nerostl víc a je jasné, že na tomto úspěchu se podílely hlavně levnější, dostupné telefony.
Doporučujeme: Recenze Poco M3 – Premiant z nejnižší třídy
Na tomto úspěchu se pochopitelně nejvíce podílela středně-třídní nabídka výrobce a dařilo se hlavně modelům X2 a X3. Ty se ve svém segmentu staly bestsellery a v Indii se těší velké popularitě. Špatně si nevedlo ani Poco M3, kterého se tamním trhu prodalo za měsíc a půl od uvedení více než půl milionu kusů a mezi populární telefony se řadí také model C3.
Poco v Indii zkrátka boduje hlavně levnými kousky a jeho nejdražším přístrojem v této zemi je mobil X3 Pro, který stojí 20 999 indických rupií (cca 6 000 korun bez DPH). To se ale brzy změní, protože výrobce plánuje přivést na tamní trh model F3 GT, což bude první prémiovka značky v Indii od dob původního Pocophonu F1.