Poco letí vzhůru jako raketa. Meziročně dosáhlo zlepšení o stovky procent

  • Loňský rok byl pro většinu odvětví velmi náročný
  • Mobilní byznys se nicméně nijak dramaticky neproměnil
  • Naopak, spoustě značek se povedlo vykázat výrazný růst
Poco X3

Poco X3 | foto: Xiaomi

Jedna z nejdynamičtěji rostoucích mobilních značek posledních let je bezesporu čínské Xiaomi. Tomu se daří takřka na všech trzích a nejinak je tomu i v případě jeho poznaček – Redmi a Poco. Druhá jmenovaná nyní zaznamenala obrovský růst na indickém trhu, který je hodně specifický a zdá se, že obyvatelstvo druhé nejlidnatější země světa Poco miluje.

Poco umí levné telefony

Pro úspěch na indickém trhu je naprosto nezbytné nabízet telefony s výborným poměrem cena / výkon. Žádný jiný z větších mobilních trhů není na tento aspekt tak citlivý. Xiaomi mělo vždy dobrou cenotvorbu a víceméně již od svých prvních krůčků umělo nabídnout zajímavý hardware za ještě zajímavější peníze.

A pro Poco to platí dvojnásob. Díky tomu se stalo za první čtvrtletí tohoto roku nejvíce rostoucí mobilní značkou v Indii (výrobce se tím pochlubil na Twitteru).

Trojnásobný růst v Indii

Poco si v této zemi polepšilo o ohromujících 300 %. S touto zprávou přišla společnost IDC a jedná se o meziroční nárůst, což znamená, že za Q1 2021 prodalo Poco, v porovnání s Q1 2020, třikrát tolik telefonů. Nikdo za toto období na tamním trhu nerostl víc a je jasné, že na tomto úspěchu se podílely hlavně levnější, dostupné telefony.

Poco, icon

Názorný růst značky Poco na indickém trhu


Doporučujeme: Recenze Poco M3 – Premiant z nejnižší třídy


Nejlepší mobily Poco? Levný základ

Na tomto úspěchu se pochopitelně nejvíce podílela středně-třídní nabídka výrobce a dařilo se hlavně modelům X2 a X3. Ty se ve svém segmentu staly bestsellery a v Indii se těší velké popularitě. Špatně si nevedlo ani Poco M3, kterého se tamním trhu prodalo za měsíc a půl od uvedení více než půl milionu kusů a mezi populární telefony se řadí také model C3.

Poco v Indii zkrátka boduje hlavně levnými kousky a jeho nejdražším přístrojem v této zemi je mobil X3 Pro, který stojí 20 999 indických rupií (cca 6 000 korun bez DPH). To se ale brzy změní, protože výrobce plánuje přivést na tamní trh model F3 GT, což bude první prémiovka značky v Indii od dob původního Pocophonu F1.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Poco letí vzhůru jako raketa. Meziročně dosáhlo zlepšení o stovky procent

  • Loňský rok byl pro většinu odvětví velmi náročný
  • Mobilní byznys se nicméně nijak dramaticky neproměnil
  • Naopak, spoustě značek se povedlo vykázat výrazný růst
Poco X3

Poco X3 | foto: Xiaomi

Jedna z nejdynamičtěji rostoucích mobilních značek posledních let je bezesporu čínské Xiaomi. Tomu se daří takřka na všech trzích a nejinak je tomu i v případě jeho poznaček – Redmi a Poco. Druhá jmenovaná nyní zaznamenala obrovský růst na indickém trhu, který je hodně specifický a zdá se, že obyvatelstvo druhé nejlidnatější země světa Poco miluje.

Poco umí levné telefony

Pro úspěch na indickém trhu je naprosto nezbytné nabízet telefony s výborným poměrem cena / výkon. Žádný jiný z větších mobilních trhů není na tento aspekt tak citlivý. Xiaomi mělo vždy dobrou cenotvorbu a víceméně již od svých prvních krůčků umělo nabídnout zajímavý hardware za ještě zajímavější peníze.

A pro Poco to platí dvojnásob. Díky tomu se stalo za první čtvrtletí tohoto roku nejvíce rostoucí mobilní značkou v Indii (výrobce se tím pochlubil na Twitteru).

Trojnásobný růst v Indii

Poco si v této zemi polepšilo o ohromujících 300 %. S touto zprávou přišla společnost IDC a jedná se o meziroční nárůst, což znamená, že za Q1 2021 prodalo Poco, v porovnání s Q1 2020, třikrát tolik telefonů. Nikdo za toto období na tamním trhu nerostl víc a je jasné, že na tomto úspěchu se podílely hlavně levnější, dostupné telefony.

Poco, icon

Názorný růst značky Poco na indickém trhu


Doporučujeme: Recenze Poco M3 – Premiant z nejnižší třídy


Nejlepší mobily Poco? Levný základ

Na tomto úspěchu se pochopitelně nejvíce podílela středně-třídní nabídka výrobce a dařilo se hlavně modelům X2 a X3. Ty se ve svém segmentu staly bestsellery a v Indii se těší velké popularitě. Špatně si nevedlo ani Poco M3, kterého se tamním trhu prodalo za měsíc a půl od uvedení více než půl milionu kusů a mezi populární telefony se řadí také model C3.

Poco v Indii zkrátka boduje hlavně levnými kousky a jeho nejdražším přístrojem v této zemi je mobil X3 Pro, který stojí 20 999 indických rupií (cca 6 000 korun bez DPH). To se ale brzy změní, protože výrobce plánuje přivést na tamní trh model F3 GT, což bude první prémiovka značky v Indii od dob původního Pocophonu F1.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."