YouTube hledá oblíbená videa. Zapojí diváky a zvýhodní neznámé tvůrce
- Služba umožní divákům zviditelnit videa
- Chce tím zvýšit jejich hodnocení
- Smyslem funkce je podpořit malé tvůrce

Čtěte také: Meta bude trénovat svou AI na vašich příspěvcích. Už jen dnes jí to můžete zakázat
Řada omezení
Současný experiment má řadu omezení. V první řadě je k dispozici pouze pro vybrané diváky v Brazílii, Turecku a na Tchaj-wanu, kteří navíc mohou propagovat obsah pouze několika vybraných autorů z Partnerského programu YouTube, přičemž každý z nich má méně než 500 000 odběratelů.
Ani případné rozšíření nové funkce na další trhy neznamená, že by současný algoritmus doporučování obsahu skončil. Hype je možné udělit pouze videím, které by zveřejněny v posledních sedmi dnech. Jeho cílem je „pomoci menším tvůrcům získat podporu od komunity, aby byli objeveni novým publikem.“
Autor článku

Profesně i soukromě se dlouhá léta zajímám o moderní technologie všeho druhu, od mobilních telefonů až po elektromobily. Ve volném čase se věnuji především fotografováním, nepohrdnu dobrým filmem a knihou nebo jezdím na elektrokole.
Profesně i soukromě se dlouhá léta zajímám o moderní technologie všeho druhu, od mobilních telefonů až po elektromobily. Ve volném čase se věnuji především fotografováním, nepohrdnu dobrým filmem a knihou nebo jezdím na elektrokole.