Xiaomi potěší všechny nešikovné – displej u 11T a 11T Pro vymění úplně zdarma

Ondřej Koníček
  • Nové vlajky Xiaomi 11T a 11T Pro se u nás již prodávají
  • Bodují skvělou výbavou a rozumně nastavenou cenu
  • Výrobce k nim nyní nabízí opravdu zajímavou a praktickou záruku
Specifikace 11T_Pro
Specifikace 11T_Pro

Co je největší strašák pro každého majitele moderního, drahého telefonu? Zcela jistě pád jeho přístroje na zem a nevratné poškození displeje. Kompletní výměna panelu vyjde většinou na pořádný balík a kolikrát stojí zapřemýšlet i nad tím, zda se tato operace vůbec vyplatí. Občas se to dá vyřešit pojištěním a občas to výrobce vyřeší sám. Tak jako nyní Xiaomi.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

Displej u Xiaomi 11T se opraví bez problému

Obě aktuální vlajky Xiaomi, tedy jak 11T, tak vrcholné provedení 11T Pro, mají opravdu špičkový displej. Výrobce jim dal do vínku panel typu AMOLED s Full HD+ rozlišením, HDR10+, jasem až 1 000 nitů a obnovovací frekvencí 120 Hz. Jeho rozbití a následná výměna by určitě nebyla levnou záležitostí.

Panel je sice chráněný odolným sklem Gorilla Glass Victus, ale ani to není všemocné a může se zkrátka stát, že to při pádu ošklivě odnese. A právě pro tyto případy si Xiaomi připravilo sympatickou akci, která vás před jeho nechtěným poškozením ochrání.


Čtěte také: Xiaomi se skutečně vytáhlo, modely 11T a 11T Pro slibují skvělou výbavu za super peníze


Xiaomi 11T
Xiaomi 11T

Nešikové si mnou ruce

Pokud si koupíte Xiaomi 11T či 11T Pro a aktivujete ho v období od 11. října do 20. listopadu tohoto roku, dostanete od výrobce speciální, šestiměsíční záruku na displej. Ta se vztahuje na jeho neúmyslné poškození a Xiaomi vám ho v tomto případě opraví či vymění zcela zdarma.

Pokud vám tedy telefon často padá a máte, takříkajíc, neklidné ruce, tato akce vám může ušetřit pěkných pár tisíc. Záruka se nevztahuje na úmyslné poškození, ani škrábance a jiné povrchové vady. Je jednorázová, což znamená, že po jejím uplatnění zaniká.

Jak na to?

Je to velmi jednoduché – po výše zmíněné aktivaci telefonu záruka automaticky naběhne a v případě pojistné události stačí kontaktovat zákaznickou podporu Xiaomi (odkaz zde). Během procesu může být zákazník požádán o předložení nebo zaslání dodacího listu či faktury za nákup.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Ondřej Koníček - Redaktor

Jsem příznivcem veškeré elektroniky, hlavně telefonů, počítačů a hardwaru obecně. Dále pak hráč tělem i duší, občasný sportovec a velký filmový fanda.


Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články