Uživatelé Applu si stěžují na vyskakovací reklamy na iPhonu

Pavel Kreuziger

Uživatelé iPhonů si stěžují, že jim Apple vnucuje vyskakovací reklamy, které jim říkají, aby „upgradovali svůj iPhone“.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

Apple iPhone 6S recenze
Apple iPhone 6S recenze

Tip: Apple vysvětluje, proč žádný jiný telefon není jako iPhone

V průběhu uplynulého týdne se na sociálních sítích (hlavně Twitter a Reddit) vynořilo množství záznamů reklamy přes celý displej, která se uživatelům objevila po otevření App Storu. Reklama zobrazuje snímky iPhonu 6S s možnostmi „zjistit více“, přeskočit a „upgradovat nyní“.

Většina uživatelů se reklamy „dočkala“ po aktualizaci na iOS 9.2 na zařízeních iPhone 5S a starších, ovšem minimálně jeden člověk na Twitteru tvrdí, že se mu inzerce na nejnovějším iPhonu také zobrazila – na iPhonu 6S.

 

Apple iPhone 6S reklama
Apple iPhone 6S reklama

Vlastníci iPhonu tvrdí, že se jim jednání Applu nezdá fér, neboť společnost tvrdí, že jejím zájmem je pouze přesvědčit uživatele, aby si koupili její produkty – a ne aby se stali nedobrovolným obecenstvem pro reklamu. Jeden z uživatelů ve fóru Apple Insider přirovnal celou situaci ke koupi nového auta: „Je to jako koupit auto nejlevnější třídy od daného výrobce a pak si v uživatelském manuálu na displeji palubní desky číst, že si máte koupit high-endový, prémiový model.“

Další tvrdí, že jde o nejnovější příklad zavedeného trendu, v jehož rámci Apple propaguje své vlastní produkty ve svých vlastních produktech. To je něco, co společnost dělá například v iTunes už několik let a nedávno s tím začala také v Apple Music.

Zdroj: The Verge

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články