Ve světě mobilů existují značky, které mají dlouhou tradici a jsou zaběhlé – třeba Apple, Samsung nebo Motorola. Občas se ale vyloupnou i firmy, od kterých byste telefon úplně nečekali. Z těch stojí za zmínku například Kodak, Energizer, Pepsi nebo KFC.
Ano, i fastfoodový gigant měl před časem svůj telefon, ačkoliv to byl pouze Huawei 7 Plus v jiném kabátku. A nyní chce do mobilního kolotoče naskočit další netradiční hráč.
Balmuda. To je jméno společnosti, která se rozhodla vstoupit do mobilního byznysu (přes PhoneArena). Pokud neholdujete prémiovým toasterům za 300 a více dolarů (ano, tahle kategorie opravdu existuje), pravděpodobně jste o ní nikdy neslyšeli. Jedná se o výrobce stylových doplňků do domácnosti z Japonska a kromě toasteru dále vyrábí konvici na čaj či kávu (179 dolarů) a LED svítilnu (199 dolarů).
Produkty této značky se vyznačují poměrně neotřelými technickými řešeními – třeba výše zmíněný toaster opéká chleba pomocí páry. To znamená, že firma se bude chtít odlišit i v oblasti telefonů a spíše než na masově prodávané modely pravděpodobně vsadí na jedinečnost.
Společnost nemá žádnou továrnu, takže bude na výrobě spolupracovat s japonskou Kyocerou a první telefon by se měl dostat do prodeje někdy okolo listopadu tohoto roku.
Spolupráce s Kyocerou bude probíhat v klasickém duchu. Balmuda se postará o design a návrh, Kyocera o výrobu a poté do hry vstoupí třetí hráč. Prodej bude mít pod palcem japonský operátor SoftBank, ačkoliv v plánu jsou i telefony bez SIM karty, pro volný trh. Firma prozatím nemá nějak extrémně přestřelené cíle a za první rok produkce má v plánu dosáhnout prodeje za 24,6 milionu dolarů.
O technologiích či cenách telefonů se prozatím nic neví (kromě přítomnosti 5G), nicméně se dá předpokládat, že to budou spíše dražší prémiovky s netradičními prvky. No, necháme se překvapit. Třeba budou telefony Balmuda umět opékat chleba nebo vařit kávu.
Ve světě mobilů existují značky, které mají dlouhou tradici a jsou zaběhlé – třeba Apple, Samsung nebo Motorola. Občas se ale vyloupnou i firmy, od kterých byste telefon úplně nečekali. Z těch stojí za zmínku například Kodak, Energizer, Pepsi nebo KFC.
Ano, i fastfoodový gigant měl před časem svůj telefon, ačkoliv to byl pouze Huawei 7 Plus v jiném kabátku. A nyní chce do mobilního kolotoče naskočit další netradiční hráč.
Balmuda. To je jméno společnosti, která se rozhodla vstoupit do mobilního byznysu (přes PhoneArena). Pokud neholdujete prémiovým toasterům za 300 a více dolarů (ano, tahle kategorie opravdu existuje), pravděpodobně jste o ní nikdy neslyšeli. Jedná se o výrobce stylových doplňků do domácnosti z Japonska a kromě toasteru dále vyrábí konvici na čaj či kávu (179 dolarů) a LED svítilnu (199 dolarů).
Produkty této značky se vyznačují poměrně neotřelými technickými řešeními – třeba výše zmíněný toaster opéká chleba pomocí páry. To znamená, že firma se bude chtít odlišit i v oblasti telefonů a spíše než na masově prodávané modely pravděpodobně vsadí na jedinečnost.
Společnost nemá žádnou továrnu, takže bude na výrobě spolupracovat s japonskou Kyocerou a první telefon by se měl dostat do prodeje někdy okolo listopadu tohoto roku.
TIP: KFC má vlastní brandovaný telefon. Je proklatě dobrý?
Spolupráce s Kyocerou bude probíhat v klasickém duchu. Balmuda se postará o design a návrh, Kyocera o výrobu a poté do hry vstoupí třetí hráč. Prodej bude mít pod palcem japonský operátor SoftBank, ačkoliv v plánu jsou i telefony bez SIM karty, pro volný trh. Firma prozatím nemá nějak extrémně přestřelené cíle a za první rok produkce má v plánu dosáhnout prodeje za 24,6 milionu dolarů.
O technologiích či cenách telefonů se prozatím nic neví (kromě přítomnosti 5G), nicméně se dá předpokládat, že to budou spíše dražší prémiovky s netradičními prvky. No, necháme se překvapit. Třeba budou telefony Balmuda umět opékat chleba nebo vařit kávu.