\\n
\\n

2/2 Jakmile pro vás budeme mít nějaké nové informace, dáme vám samozřejmě vědět. Snad už budou jen lepší. Stále pak platí, že běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují.

\\n

— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020

\\n

\\n

Podle prvních informací přímo od klientů na sociálních sítích to vypadá, že internet v mobilu i samotné telefonování a SMS fungují stále bez přestávky. Nemalý počet uživatelů si na Facebooku a Twitteru ale stěžuje na službu digitální televize T-Mobile TV. Ta prý vypadává, seká se a nefunguje podle představ.

\\n\\n\\t\\t\\n\\t\\t\\n\\n

Výpadek hlásí i digitální TV

\\n

V problémech se ocitli i někteří uživatelé, kterým zrovna k dnešnímu dni došla data ve FUPu. V takových případech musí klienti čekat, než se zjedná náprava služeb včetně aplikace Můj T-Mobile, přes kterou je obvykle možné další data si dokoupit.

\\n

Aktuální stanovisko T-Mobile hovoří o tom, že na opravě se pracuje a služby by měly být opět dostupné během odpoledne. Zatím bohužel nevíme, co za výpadkem stojí, zdali jde o útok či o běžný výpadek uvnitř sítě.

\\n\\\"\\\"\\n

T-Mobile není první

\\n

Výpadek mnohem širšího spektra postihl přesně před měsícem i konkurenční Vodafone. U něj se ale nešlo ani dovolat na lince operátora a místy ani posílat SMS zprávy nebo se připojit na mobilní internet. Krátce předtím trápil Vodafone také výpadek vlastních sítí a ani v tomto případě operátoři na lince nemohli klientům podat kýžené informace.

\\n

Operátor pak připravil pro klienty dárek v podobě příštích 24 hodin bez odečítání mobilních dat za užívání. Podobné omluvné gesto jistě vymyslí pro své klienty i T-Mobile.

\\n\"}","id":"jsonld-article-t-mobile-ma-vypadek-siti-nefunguje-aplikace-ani-linka-podpory"}])

T-Mobile je zpátky, výpadek byl opraven! (aktualizováno)

Jakub Fišer

T-Mobile trápí zhruba od 9 hodin dopoledne výpadek vlastních sítí. Výpadku údajně podlehly především interní systémy operátora. Podle slov zákaznického centra T-Mobilu by telefonování a mobilní data měly klientům fungovat i nadále.

Samsung Galaxy A56 5Gpixel-counter

Čtěte také: T-Mobile dopřeje v létě zákazníkům data a kredit zdarma

Aktualizováno 2. 7. ve 14:55

Operátor právě na svém twitterovém profilu oznámil, že by již vše mělo být v naprostém pořádku. Interní systémy by již promptně měly fungovat, stejně jako samoobslužná aplikace Můj T-Mobile dostupná pro smartphony a na webu.

https://twitter.com/TMobile_CZE/status/1278666994934525953

I my v redakci můžeme potvrdit, že aplikace již funguje a všechno je zase zpět v provozu. S tím se však pojí i to, že operátor znovu začal účtovat prosurfovaná data z vašeho limitu.

Celý výpadek systémů T-Mobilu trval celkově víc jak 50 hodin a týkal se primárně vnitřních služeb operátora a obslužných systémů na pobočkách a na infolince. Klasické zákaznické služby, jako je telefonování, posílání SMS zpráv či prohlížení internetu celou dobu fungovalo bez problémů; klienti si jen místy stěžovali na nestabilní digitální televizi T-Mobile TV.


Aktualizováno 1. 7. v 18:20

Výpadek na několik desítek hodin

T-Mobile stále trápí výpadek ze včerejšího dopoledne; údajně oprava zabere desítky hodin. Nefunkční jsou interní a obslužné systémy operátora. Podle tiskového oddělení největšího operátora v Česku je na vině problém vzniklý v datovém centru v Hradci Králové. Agentuře ČTK to sdělila tisková mluvčí T-Mobilu, Martina Kemrová.

Data pro všechny

Pozitivní je, že operátor se rozhodl po čas výpadku svých služeb, kam se řadí i samoobslužná aplikace Můj T-Mobile, neúčtovat zákazníkům spotřebovaná mobilní data. Stalo se tak především kvůli tomu, že někteří zákazníci se nemohli dostat k dokoupení nových dat.


Původní článek z 30. 6. v 11:20

Aplikace nefunguje, na linku se nedovoláte

Klienty magentového operátora T-Mobile vyděsila v úterý ráno zpráva o tom, že některé služby jsou dočasně nedostupné. Konkrétně se jedná o vnitřní systém operátora, uživatelé se tak nemohou připojit k samoobslužné aplikaci Můj T-Mobile. Pomoc nemohou nabídnout ani pracovníci na lince podpory nebo přímo na prodejně.

1/2 Chápeme, že vás touhle zprávou nepotěšíme, situace s interními systémy je ale bohužel komplikovanější, než to v průběhu dne vypadalo :(
Kolegové proto budou muset na opravách pokračovat přes celou noc i během zítřejšího dne.

— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020

2/2 Jakmile pro vás budeme mít nějaké nové informace, dáme vám samozřejmě vědět. Snad už budou jen lepší. Stále pak platí, že běžné telekomunikační služby ve většině případů normálně fungují.

— T-Mobile CZ (@TMobile_CZE) June 30, 2020

Podle prvních informací přímo od klientů na sociálních sítích to vypadá, že internet v mobilu i samotné telefonování a SMS fungují stále bez přestávky. Nemalý počet uživatelů si na Facebooku a Twitteru ale stěžuje na službu digitální televize T-Mobile TV. Ta prý vypadává, seká se a nefunguje podle představ.

Výpadek hlásí i digitální TV

V problémech se ocitli i někteří uživatelé, kterým zrovna k dnešnímu dni došla data ve FUPu. V takových případech musí klienti čekat, než se zjedná náprava služeb včetně aplikace Můj T-Mobile, přes kterou je obvykle možné další data si dokoupit.

Aktuální stanovisko T-Mobile hovoří o tom, že na opravě se pracuje a služby by měly být opět dostupné během odpoledne. Zatím bohužel nevíme, co za výpadkem stojí, zdali jde o útok či o běžný výpadek uvnitř sítě.

T-Mobile není první

Výpadek mnohem širšího spektra postihl přesně před měsícem i konkurenční Vodafone. U něj se ale nešlo ani dovolat na lince operátora a místy ani posílat SMS zprávy nebo se připojit na mobilní internet. Krátce předtím trápil Vodafone také výpadek vlastních sítí a ani v tomto případě operátoři na lince nemohli klientům podat kýžené informace.

Operátor pak připravil pro klienty dárek v podobě příštích 24 hodin bez odečítání mobilních dat za užívání. Podobné omluvné gesto jistě vymyslí pro své klienty i T-Mobile.

Sledujte nás v Google Zprávách

Komentáře

Samsung Galaxy A56 a A36 5Gpixel-counter

Nejnovější články