Poco přinese pořádně historický kus příslušenství. Bude se prodávat i v Česku?

  • Poco je dceřiná značka Xiaomi
  • Je dravá a produkuje velmi zajímavé telefony
  • Některé kroky však budí rozpaky, jako třeba tento
Poco Wireless Neckband

Poco Wireless Neckband | foto Xiaomi, Mobilizujeme.cz

Čínské Poco netřeba představovat. Tahle odnož Xiaomi už totiž zejména na trhu se smartphony funguje jako dobře zavedená a na oko i samostatná značka. Navíc optikou globálních prodejů se jí daří skvěle a strategie nabízet zajímavá zařízení za téměř bezkonkurenční cenu se jeví jako sázka na jistotu. To samo sebou kvitují i uživatelé, protože za relativně malý peníz převážně dostávají opravdu hodně muziky.

Staré Xiaomi, “nové” Poco

Jenže není všechno zlato, co se třpytí. Menší brzdou jinak skvěle rozjetého vlaku může být třeba fakt, že spousta těchto telefonů jako by z oka vypadla těm od Xiaomi. Pak více méně vypadají pouze jako rebrand, který se pouze pyšní jiným logem. A proč o tom mluvíme?

Odpověď je nasnadě. V Indii právě prochází certifikací “nová” sportovní bezdrátová sluchátka Poco Wireless Neckband. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby nešlo o řekněme skoro archaický kousek, který na našem trhu dobře známe. Provedením i designem totiž nejde o nic jiného než původní Xiaomi Mi Bluetooth Neckband.


Nepřehlédněte: Poco X3 GT dorazí co nevidět. Herní mobil za pár tisíc snad i v Česku


Sluchátka, co byla trendy kdysi

Ta reprezentují cenově dostupné pecky, které nabízí relativně kvalitní zvuk, výrazné basy a díky spojovacímu mostu za krkem se jeden nemusí být, že mu budou při outdoorových aktivitách z uší padat. Nevýhodami jsou (logicky) chybějící ANC, jakákoliv zvýšena odolnost nebo nevýrazný střední dosah.

S cenovkou, která osciluje kolem 1 000 korun to není marná koupě. Má je však smysl cpát znovu na trh pod značkou Poco? Toť otázka. Nutno rovněž podotknout, že sluchátka s mostem na krk byla jakýmsi mezistupněm mezi klasickými drátovými sluchátky a dnes obvyklými true wireless peckami či špunty. A i když jistou praktičnost jim nelze ubrat, trendy rozhodně nejsou.

Dorazí i do Česka?

S ohledem na počet dosud distribuovaných telefonů se dobrá sluchátka “do party” doslova nabízí, ale proč ne vlastní a jen a pouze převzatá? Jestli ovšem zavítají i k nám v tuto chvíli netušíme, ale obecně nevidíme důvod, proč by ne.

Co byste na taková postarší sluchátka říkali vy? Brali byste je spíš než moderní true wireless?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Poco přinese pořádně historický kus příslušenství. Bude se prodávat i v Česku?

  • Poco je dceřiná značka Xiaomi
  • Je dravá a produkuje velmi zajímavé telefony
  • Některé kroky však budí rozpaky, jako třeba tento
Poco Wireless Neckband

Poco Wireless Neckband | foto Xiaomi, Mobilizujeme.cz

Čínské Poco netřeba představovat. Tahle odnož Xiaomi už totiž zejména na trhu se smartphony funguje jako dobře zavedená a na oko i samostatná značka. Navíc optikou globálních prodejů se jí daří skvěle a strategie nabízet zajímavá zařízení za téměř bezkonkurenční cenu se jeví jako sázka na jistotu. To samo sebou kvitují i uživatelé, protože za relativně malý peníz převážně dostávají opravdu hodně muziky.

Staré Xiaomi, “nové” Poco

Jenže není všechno zlato, co se třpytí. Menší brzdou jinak skvěle rozjetého vlaku může být třeba fakt, že spousta těchto telefonů jako by z oka vypadla těm od Xiaomi. Pak více méně vypadají pouze jako rebrand, který se pouze pyšní jiným logem. A proč o tom mluvíme?

Odpověď je nasnadě. V Indii právě prochází certifikací “nová” sportovní bezdrátová sluchátka Poco Wireless Neckband. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby nešlo o řekněme skoro archaický kousek, který na našem trhu dobře známe. Provedením i designem totiž nejde o nic jiného než původní Xiaomi Mi Bluetooth Neckband.


Nepřehlédněte: Poco X3 GT dorazí co nevidět. Herní mobil za pár tisíc snad i v Česku


Sluchátka, co byla trendy kdysi

Ta reprezentují cenově dostupné pecky, které nabízí relativně kvalitní zvuk, výrazné basy a díky spojovacímu mostu za krkem se jeden nemusí být, že mu budou při outdoorových aktivitách z uší padat. Nevýhodami jsou (logicky) chybějící ANC, jakákoliv zvýšena odolnost nebo nevýrazný střední dosah.

S cenovkou, která osciluje kolem 1 000 korun to není marná koupě. Má je však smysl cpát znovu na trh pod značkou Poco? Toť otázka. Nutno rovněž podotknout, že sluchátka s mostem na krk byla jakýmsi mezistupněm mezi klasickými drátovými sluchátky a dnes obvyklými true wireless peckami či špunty. A i když jistou praktičnost jim nelze ubrat, trendy rozhodně nejsou.

Dorazí i do Česka?

S ohledem na počet dosud distribuovaných telefonů se dobrá sluchátka “do party” doslova nabízí, ale proč ne vlastní a jen a pouze převzatá? Jestli ovšem zavítají i k nám v tuto chvíli netušíme, ale obecně nevidíme důvod, proč by ne.

Co byste na taková postarší sluchátka říkali vy? Brali byste je spíš než moderní true wireless?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."