Franchisová prodejna – Vodafone tak navýší počet míst na dvojnásobek

Jindřich Srb

Vodafone otevírá první franchisovou prodejnu v Přerově. Do dvou let chce zdvojnásobit počet svých značkových obchodů ze současných 63 na více než 130.

Zároveň s franchisovými prodejnami plánuje otevřít desítky kiosků a prodejních koutků v obchodech. V současnosti lze produkty a služby Vodafonu v České republice koupit na více než 5500 prodejních místech.

„Naší prioritou je jít do všech regionů a být co nejblíže zákazníkům,“ říká Martin Pejša, ředitel prodeje nefiremním zákazníkům Vodafonu a dodává: „Chceme lidem v regionech, kde jsme doposud nebyli, poskytnout co nejlepší péči a umožnit jim, aby si v klidu prohlédli a vyzkoušeli naše produkty a služby. Přitom zároveň byli v přímém kontaktu s našimi proškolenými odborníky.“

Huawei Watch Fit 4 Pro

Nové Vodafone prodejny budou oproti stávajícím obchodům zaměřeny i více na firemní zákazníky. Součástí obchodů bude rovněž tzv. „červený telefon“, díky kterému se zákazník může přímo spojit s živým operátorem.

Pilotní provoz prvních prodejen začne Vodafone otevírat od dubna do srpna 2010. Poté bude pravidelným tempem počet prodejen navyšovat o 2 až 3 obchody měsíčně. Zájemci o provozování partnerských prodejen se mohou přihlásit na webových stránkách Vodafonu, kde vyplní dotazník pro potenciální obchodní partnery.

Obchodní partneři si mohou vybrat ze tří forem franchis:

• Značková prodejna (do dvou let jich Vodafone plánuje přes 60)

• Prodejní kiosek (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)

• Prodejní koutek v obchodě, tzv. „shop in shop“ (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)

Význam partnerských prodejních míst neustále roste. Loni na podzim výrazně rozšířil exkluzivní spolupráci s Českými drahami. V současnosti služby a produkty Vodafonu prostřednictvím partnerských prodejních míst si pořizuje více než třetina zákazníků, do dvou let by tento podíl mohl vzrůst na více než 40 procent.


Komentáře


Nejnovější články