ZTE nedávno launchovalo svůj zbrusu nový telefon jménem Axon 30, který se chlubí kupříkladu novou generací selfie kamerky umístěné v displeji. Na podporu prodeje své novinky si přizval “xiaomi”, ale ne tak, jak byste asi mysleli.
V některých svých prodejnách totiž ZTE nabízelo kromě vlajkového telefonu ještě svačinku navíc, jak dokládají fotky kolemjdoucích. Přímo na výloze si firma vyvěsila plakát, na kterém v přepisu z čínštiny stojí “ZTE Xiaomi”. To je však chyták a Číňan rozhodně nenabízel ve své prodejně výrobky konkurence.
Xiaomi totiž znamená v doslovném překladu “malá rýže”, což je čínské označení pro jáhly, malé žluté kuličky loupané z obiloviny jménem proso. Jde o čínskou pochoutku, které holdují i obyvatelé Evropy, zejména pak vegetariáni. Jáhly jsou totiž bohaté na minerály, vlákninu, vitamíny a jsou bez lepku.
Doporučujeme: Xiaomi vrací svým fanouškům peníze! Má to ale několik pořádných háčků
Je tak pochopitelné, že kolemjdoucí se nad plakátem v obchodě museli zastavit, protože jim jednoduše nedávalo logiku, proč by ZTE prodávalo i konkurenční Xiaomi. Jak to asijský výrobce vymyslel už bohužel autoři fotek neuvádějí, určitě bychom se ale nedivili, kdyby pár zákazníků přilákali i na teplou jáhlovou kaši.
Pokud jde o smartphone samotný, který ZTE touto neobvyklou reklamní kampaní propagovalo, hovoříme o modelu Axon 30. Ten se chlubí právě již zmíněnou kamerou v displeji. Potěší ale také Snapdragon 870, až 12 GB RAM, čtyři zadní fotoaparáty, 4 200mAh baterie s 55W rychlonabíjením a nakonec i obrovitý 6,92palcový OLED zobrazovač.
Jak jste na tom s jáhly vy, dali byste si k novému telefonu i ZTE tuto výživnou svačinku? Nebo byste radši telefon skutečného Xiaomi?
ZTE nedávno launchovalo svůj zbrusu nový telefon jménem Axon 30, který se chlubí kupříkladu novou generací selfie kamerky umístěné v displeji. Na podporu prodeje své novinky si přizval “xiaomi”, ale ne tak, jak byste asi mysleli.
V některých svých prodejnách totiž ZTE nabízelo kromě vlajkového telefonu ještě svačinku navíc, jak dokládají fotky kolemjdoucích. Přímo na výloze si firma vyvěsila plakát, na kterém v přepisu z čínštiny stojí “ZTE Xiaomi”. To je však chyták a Číňan rozhodně nenabízel ve své prodejně výrobky konkurence.
Xiaomi totiž znamená v doslovném překladu “malá rýže”, což je čínské označení pro jáhly, malé žluté kuličky loupané z obiloviny jménem proso. Jde o čínskou pochoutku, které holdují i obyvatelé Evropy, zejména pak vegetariáni. Jáhly jsou totiž bohaté na minerály, vlákninu, vitamíny a jsou bez lepku.
Doporučujeme: Xiaomi vrací svým fanouškům peníze! Má to ale několik pořádných háčků
Je tak pochopitelné, že kolemjdoucí se nad plakátem v obchodě museli zastavit, protože jim jednoduše nedávalo logiku, proč by ZTE prodávalo i konkurenční Xiaomi. Jak to asijský výrobce vymyslel už bohužel autoři fotek neuvádějí, určitě bychom se ale nedivili, kdyby pár zákazníků přilákali i na teplou jáhlovou kaši.
Pokud jde o smartphone samotný, který ZTE touto neobvyklou reklamní kampaní propagovalo, hovoříme o modelu Axon 30. Ten se chlubí právě již zmíněnou kamerou v displeji. Potěší ale také Snapdragon 870, až 12 GB RAM, čtyři zadní fotoaparáty, 4 200mAh baterie s 55W rychlonabíjením a nakonec i obrovitý 6,92palcový OLED zobrazovač.
Jak jste na tom s jáhly vy, dali byste si k novému telefonu i ZTE tuto výživnou svačinku? Nebo byste radši telefon skutečného Xiaomi?