Víte, co dělají na mobilu vaše děti? O2 upozorňuje na nebezpečí internetových predátorů

  • Společnost O2 spouští bezpečnostní vánoční kampaň
  • Upozorňuje rodiče na možná rizika internetového světa
  • Je zaměřena hlavně na problém sexuálních predátorů
O2 kampaň

Kampaň bude probíhat jak v online světě, tak v tom reálném

Na problém sexuálních predátorů, kteří operují v internetovém světě a lákají do svých sítí většinou nezletilé oběti, před nedávnem upozornil film V síti. Nová kampaň operátora O2 upozorňuje na to samé a důvod je prostý – internet je velmi nebezpečným místem a je třeba, aby rodiče dbali na to, v jakých sférách se jejich ratolesti pohybují.

O2 varuje rodiče před internetovými predátory

Velmi frekventovaným vánočním dárkem je pochopitelně chytrý telefon a pro spoustu dětí to bývá velmi často první mobil vůbec. Kvůli volnu v mezisvátečním čase také tráví děti spoustu času na sociálních sítích, kde je můžou oslovit zcela cizí lidé.

A z průzkumů bohužel vychází, že jim každé druhé dítě odpoví. V tomto prázdninovém období tedy můžou sexuální predátoři na sociálních sítích zvýšit svou aktivitu a to je hlavní důvod, proč O2 přichází s touto kampaní právě v čase před Vánoci.


Čtěte také: O2 vyšperkoval tarify pro mladé, začínají na 299 Kč. Láká na ně Ben Cristovao


O2 kampaň

Takto dopadl průzkum týkající se nástrah internetu

Nový web pomáhá rodičům

S ochranou svých ratolestí v online prostředí bude rodičům pomáhat nový web Bezpečně v síti. Operátor O2 se tedy aktivně stará o to, aby rodiče věděli, co jejich děti v online světě dělají a co se vlastně v prostředí internetu může odehrávat.

Podle prosincového průzkumu, který pro operátora zpracovala společnost Ipsos, má totiž jen 54 % rodičů přibližný přehled o tom, jak jejich děti tráví čas na internetu. Polovina z dotázaných navíc přiznala, že se na téma internetových nástrah s dětmi bavila jen párkrát.

O2 chce upozorňovat v televizi, na YouTube i v rádiu

Tato kampaň vychází z klasických vánočních koled a bude k vidění jak v televizi, tak na YouTube a na sociálních sítích. Doplní ji také rádiové spoty, online formáty na zpravodajských portálech a digitální CLV nosiče.

Půlminutové spoty pak odvysílají v průběhu vánočních svátků televize Prima a sportovní stanice O2 TV Sport. V rámci kampaně rozešle operátor také SMS zprávu cílenou na rodiče s dětmi. Obdrží ji pouze ti zákazníci, kteří mají povolené zasílání obchodních sdělení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Víte, co dělají na mobilu vaše děti? O2 upozorňuje na nebezpečí internetových predátorů

  • Společnost O2 spouští bezpečnostní vánoční kampaň
  • Upozorňuje rodiče na možná rizika internetového světa
  • Je zaměřena hlavně na problém sexuálních predátorů
O2 kampaň

Kampaň bude probíhat jak v online světě, tak v tom reálném

Na problém sexuálních predátorů, kteří operují v internetovém světě a lákají do svých sítí většinou nezletilé oběti, před nedávnem upozornil film V síti. Nová kampaň operátora O2 upozorňuje na to samé a důvod je prostý – internet je velmi nebezpečným místem a je třeba, aby rodiče dbali na to, v jakých sférách se jejich ratolesti pohybují.

O2 varuje rodiče před internetovými predátory

Velmi frekventovaným vánočním dárkem je pochopitelně chytrý telefon a pro spoustu dětí to bývá velmi často první mobil vůbec. Kvůli volnu v mezisvátečním čase také tráví děti spoustu času na sociálních sítích, kde je můžou oslovit zcela cizí lidé.

A z průzkumů bohužel vychází, že jim každé druhé dítě odpoví. V tomto prázdninovém období tedy můžou sexuální predátoři na sociálních sítích zvýšit svou aktivitu a to je hlavní důvod, proč O2 přichází s touto kampaní právě v čase před Vánoci.


Čtěte také: O2 vyšperkoval tarify pro mladé, začínají na 299 Kč. Láká na ně Ben Cristovao


O2 kampaň

Takto dopadl průzkum týkající se nástrah internetu

Nový web pomáhá rodičům

S ochranou svých ratolestí v online prostředí bude rodičům pomáhat nový web Bezpečně v síti. Operátor O2 se tedy aktivně stará o to, aby rodiče věděli, co jejich děti v online světě dělají a co se vlastně v prostředí internetu může odehrávat.

Podle prosincového průzkumu, který pro operátora zpracovala společnost Ipsos, má totiž jen 54 % rodičů přibližný přehled o tom, jak jejich děti tráví čas na internetu. Polovina z dotázaných navíc přiznala, že se na téma internetových nástrah s dětmi bavila jen párkrát.

O2 chce upozorňovat v televizi, na YouTube i v rádiu

Tato kampaň vychází z klasických vánočních koled a bude k vidění jak v televizi, tak na YouTube a na sociálních sítích. Doplní ji také rádiové spoty, online formáty na zpravodajských portálech a digitální CLV nosiče.

Půlminutové spoty pak odvysílají v průběhu vánočních svátků televize Prima a sportovní stanice O2 TV Sport. V rámci kampaně rozešle operátor také SMS zprávu cílenou na rodiče s dětmi. Obdrží ji pouze ti zákazníci, kteří mají povolené zasílání obchodních sdělení.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."