Na problém sexuálních predátorů, kteří operují v internetovém světě a lákají do svých sítí většinou nezletilé oběti, před nedávnem upozornil film V síti. Nová kampaň operátora O2 upozorňuje na to samé a důvod je prostý – internet je velmi nebezpečným místem a je třeba, aby rodiče dbali na to, v jakých sférách se jejich ratolesti pohybují.
Velmi frekventovaným vánočním dárkem je pochopitelně chytrý telefon a pro spoustu dětí to bývá velmi často první mobil vůbec. Kvůli volnu v mezisvátečním čase také tráví děti spoustu času na sociálních sítích, kde je můžou oslovit zcela cizí lidé.
A z průzkumů bohužel vychází, že jim každé druhé dítě odpoví. V tomto prázdninovém období tedy můžou sexuální predátoři na sociálních sítích zvýšit svou aktivitu a to je hlavní důvod, proč O2 přichází s touto kampaní právě v čase před Vánoci.
Čtěte také: O2 vyšperkoval tarify pro mladé, začínají na 299 Kč. Láká na ně Ben Cristovao
S ochranou svých ratolestí v online prostředí bude rodičům pomáhat nový web Bezpečně v síti. Operátor O2 se tedy aktivně stará o to, aby rodiče věděli, co jejich děti v online světě dělají a co se vlastně v prostředí internetu může odehrávat.
Podle prosincového průzkumu, který pro operátora zpracovala společnost Ipsos, má totiž jen 54 % rodičů přibližný přehled o tom, jak jejich děti tráví čas na internetu. Polovina z dotázaných navíc přiznala, že se na téma internetových nástrah s dětmi bavila jen párkrát.
Tato kampaň vychází z klasických vánočních koled a bude k vidění jak v televizi, tak na YouTube a na sociálních sítích. Doplní ji také rádiové spoty, online formáty na zpravodajských portálech a digitální CLV nosiče.
Půlminutové spoty pak odvysílají v průběhu vánočních svátků televize Prima a sportovní stanice O2 TV Sport. V rámci kampaně rozešle operátor také SMS zprávu cílenou na rodiče s dětmi. Obdrží ji pouze ti zákazníci, kteří mají povolené zasílání obchodních sdělení.
Na problém sexuálních predátorů, kteří operují v internetovém světě a lákají do svých sítí většinou nezletilé oběti, před nedávnem upozornil film V síti. Nová kampaň operátora O2 upozorňuje na to samé a důvod je prostý – internet je velmi nebezpečným místem a je třeba, aby rodiče dbali na to, v jakých sférách se jejich ratolesti pohybují.
Velmi frekventovaným vánočním dárkem je pochopitelně chytrý telefon a pro spoustu dětí to bývá velmi často první mobil vůbec. Kvůli volnu v mezisvátečním čase také tráví děti spoustu času na sociálních sítích, kde je můžou oslovit zcela cizí lidé.
A z průzkumů bohužel vychází, že jim každé druhé dítě odpoví. V tomto prázdninovém období tedy můžou sexuální predátoři na sociálních sítích zvýšit svou aktivitu a to je hlavní důvod, proč O2 přichází s touto kampaní právě v čase před Vánoci.
Čtěte také: O2 vyšperkoval tarify pro mladé, začínají na 299 Kč. Láká na ně Ben Cristovao
S ochranou svých ratolestí v online prostředí bude rodičům pomáhat nový web Bezpečně v síti. Operátor O2 se tedy aktivně stará o to, aby rodiče věděli, co jejich děti v online světě dělají a co se vlastně v prostředí internetu může odehrávat.
Podle prosincového průzkumu, který pro operátora zpracovala společnost Ipsos, má totiž jen 54 % rodičů přibližný přehled o tom, jak jejich děti tráví čas na internetu. Polovina z dotázaných navíc přiznala, že se na téma internetových nástrah s dětmi bavila jen párkrát.
Tato kampaň vychází z klasických vánočních koled a bude k vidění jak v televizi, tak na YouTube a na sociálních sítích. Doplní ji také rádiové spoty, online formáty na zpravodajských portálech a digitální CLV nosiče.
Půlminutové spoty pak odvysílají v průběhu vánočních svátků televize Prima a sportovní stanice O2 TV Sport. V rámci kampaně rozešle operátor také SMS zprávu cílenou na rodiče s dětmi. Obdrží ji pouze ti zákazníci, kteří mají povolené zasílání obchodních sdělení.