Operátor O2 se ve své poslední kampani zaměřuje na mladé uživatele, tedy zákazníky mladší 26 let, a upravuje nabídku pro ně určených tarifů. Kromě vyšších rychlostí si připravil i nějakou tu slevu, výhodné balíčky vybraného hardwaru a cílovou skupinu určitě potěší, že k tradičnímu obličeji O2, Benu Cristovaovi, přibyla talentovaná Pam Rabbit.
Hlavním tahákem této nové kampaně je určitě aktivace 5G u všech tarifů třídy YOU. Neomezený Tarif YOU NEO se pak od 15. 11. dočká zdvojnásobení rychlosti a operátor se také rozhodl tyto své tarify zlevnit o 50 korun (pro nově příchozí).
Základní tarif YOU 5G tedy pro nové zájemce vyjde na 399 korun měsíčně, YOU 20 GB na 499 korun a za vrcholný, neomezený tarif YOU NEO, si operátor řekne o 699 korun za měsíc. Pro nejmladší uživatele má O2 přichystaný Můj první tarif, který obsahuje 120 minut do všech sítí, neomezené SMS v rámci O2 a 1 GB dat. To za 299 korun měsíčně.
Pro zájemce, kteří si z tarifů řady YOU vyberou ten svůj, má O2 připravenou zajímavou nabídku zařízení za zvýhodněné ceny. Ta koresponduje s rychlým 5G internetem a zahrnuje například telefony Xiaomi Note 10 5G, Apple iPhone 12 Mini či notebooky. Zařízení budou k dispozici i na splátky bez navýšení a pořízení těchto tarifů je podřízeno věkem – zájemce musí mít do 26 let.
Čtěte také: O2 nasazuje svůj nejlevnější neomezený tarif. Proč by vám neměl uniknout?
Tváří mediální kampaně k této nabídce bude známá tvář O2, Ben Cristovao, kterého doplní talentovaná zpěvačka Pam Rabbit. Ta přebírá štafetu po zpěvákovi Tome Princovi a skupině John Wolfhooker z minulých kampaní.
Operátor O2 se na mladé talenty poměrně hodně zaměřuje a v rámci této kampaně podpořil vznik písně We´re all gonna fly. Právě tento společný singl Bena a Pam celou kampaň odstartuje a bude tvořit hudební i vizuální složku nadcházejících spotů.
Nabídku pro mladé je pochopitelně velmi těžké obsáhnout klasickými, reklamními formáty a tuto novou nabídku podpoří také kampaň #rozjedtoposvem doprovázena gamifikovaným AR filtrem a výzvou, ve které se budou soutěžící snažit dosáhnout „rychlosti 5G“. Veřejnost se s kampaní setká na hlavních sociálních sítích, jako je TikTok, Instagram nebo YouTube.
Operátor O2 se ve své poslední kampani zaměřuje na mladé uživatele, tedy zákazníky mladší 26 let, a upravuje nabídku pro ně určených tarifů. Kromě vyšších rychlostí si připravil i nějakou tu slevu, výhodné balíčky vybraného hardwaru a cílovou skupinu určitě potěší, že k tradičnímu obličeji O2, Benu Cristovaovi, přibyla talentovaná Pam Rabbit.
Hlavním tahákem této nové kampaně je určitě aktivace 5G u všech tarifů třídy YOU. Neomezený Tarif YOU NEO se pak od 15. 11. dočká zdvojnásobení rychlosti a operátor se také rozhodl tyto své tarify zlevnit o 50 korun (pro nově příchozí).
Základní tarif YOU 5G tedy pro nové zájemce vyjde na 399 korun měsíčně, YOU 20 GB na 499 korun a za vrcholný, neomezený tarif YOU NEO, si operátor řekne o 699 korun za měsíc. Pro nejmladší uživatele má O2 přichystaný Můj první tarif, který obsahuje 120 minut do všech sítí, neomezené SMS v rámci O2 a 1 GB dat. To za 299 korun měsíčně.
Pro zájemce, kteří si z tarifů řady YOU vyberou ten svůj, má O2 připravenou zajímavou nabídku zařízení za zvýhodněné ceny. Ta koresponduje s rychlým 5G internetem a zahrnuje například telefony Xiaomi Note 10 5G, Apple iPhone 12 Mini či notebooky. Zařízení budou k dispozici i na splátky bez navýšení a pořízení těchto tarifů je podřízeno věkem – zájemce musí mít do 26 let.
Čtěte také: O2 nasazuje svůj nejlevnější neomezený tarif. Proč by vám neměl uniknout?
Tváří mediální kampaně k této nabídce bude známá tvář O2, Ben Cristovao, kterého doplní talentovaná zpěvačka Pam Rabbit. Ta přebírá štafetu po zpěvákovi Tome Princovi a skupině John Wolfhooker z minulých kampaní.
Operátor O2 se na mladé talenty poměrně hodně zaměřuje a v rámci této kampaně podpořil vznik písně We´re all gonna fly. Právě tento společný singl Bena a Pam celou kampaň odstartuje a bude tvořit hudební i vizuální složku nadcházejících spotů.
Nabídku pro mladé je pochopitelně velmi těžké obsáhnout klasickými, reklamními formáty a tuto novou nabídku podpoří také kampaň #rozjedtoposvem doprovázena gamifikovaným AR filtrem a výzvou, ve které se budou soutěžící snažit dosáhnout „rychlosti 5G“. Veřejnost se s kampaní setká na hlavních sociálních sítích, jako je TikTok, Instagram nebo YouTube.