Špatný marketing: LG rok lhalo svým zákazníkům
Ne, že by šlo o něco až zas tak zásadního, ale toto se prostě nedělá, a někomu to může vadit. Jihokorejská firma LG lhala rok svým zákazníkům, a ke koupi modelu LG Optimus 2X je lákala na přítomnost xenonového blesku. Bohužel, přítomnost je spíše nepřítomností.
Xenonový blesk. Výhoda, nebo nevýhoda? Jeho nevýhodou je, že jej nelze použít jako svítilnu. Xenonový blesk totiž zvládá dávat pouze jeden výboj jasného světla, než se musí znovu nabít – tedy žádné nepřetržité svícení. Taky je mnohem hladovější než LED diody, co se konzumace energie z vestavěné baterie týče, a v neposlední řadě zabírá více místa. Jeho hlavní pozitivum jsou však mnohem jasnější a prozářenější snímky ve špatných světelných podmínkách.
Takhle vypadá xenonový blesk Nokie N8, a takto pouze LED blesk LG Optimusu 2X
Po dobu skoro celého roku se v Jižní Koreji LG Optimus 2X prodával jako mobil s xenonovým bleskem. Na všech reklamách, na všech poutačích, letáčcích a dalších propagačních materiálech. Vedení firmy však uznalo chybu, a veřejně se za ni omluvilo. Zároveň také slíbilo, že se to už nikdy nebude opakovat. Přece jenom ale, že by šlo o pouhou chybu po celý rok? Nebudu soudit, nechci nikomu křivdit. Je však pochopitelné, že se mnoho z asi 400 000 jihokorejských majitelů Optimusu 2X ozývá a žádá odškodnení za to, že se stali obětí klamavé reklamy.
zdroj: UnwiredView