Sluchátka O2 Pods jsou extrémním hitem! O Vánocích je chtěl snad každý

  • Operátor O2 před nedávnem představil svá vlastní sluchátka
  • O2 Pods chtěla zajmout hlavně cenou, což se povedlo
  • Ve vánočním období se tato novinka prodávala jako housky na krámě
O2 Pods

Sluchátka O2 Pods se ve vánoční akci operátora prodávala výborně

Operátor O2 rozjel před loňskými Vánoci masivní kampaň, která se zaměřovala hlavně na jeho nová sluchátka Pods. Její princip byl velmi jednoduchý – každý zákazník, který u O2 využíval jakoukoliv službu, si mohl v samoobsluze Moje O2 vygenerovat voucher se slevou 1 000 korun a využít jej k nákupu sluchátek, vybraných telefonů či notebooků. A zafungovalo to dokonale.

O2 Pods jako nejčastější dárek pod stromečkem

Dle Václava Dostála, ředitele pro prodej mobilních telefonů a dalších zařízení v O2, využil tuto akci každý pátý zákazník. S nadsázkou se tak dá říct, že O2 Pods se staly nejčastějším dárkem letošních Vánoc. Po využití slevy 1 000 korun totiž vyšla tato sluchátka na 299 korun, což je cena menšího nákupu v supermarketu a za tyto peníze se, i přes nevalnou kvalitu, vyplatila.

Za zmínku stojí i výrazný nárůst zájmu o 5G telefony, který se meziročně zvedl o 760 %. Na celkovém množství telefonů prodaných v rámci O2 se zařízení s podporou 5G podílela z téměř dvou třetin. Vyššímu zájmu napomohly i nové tarify ze září loňského roku, které tuto síť automaticky zpřístupnily všem tarifním zákazníkům.


Doporučujeme: Nové O2 Pods se mohou nepříjemně prodražit! Na co jsme přišli v podmínkách?


O2 vánoční kampaň

Slevu 1 000 korun na produkty u O2 využila spousta stávajících i nových zákazníků

Pod stromečkem nový telefon

Mezi nejpopulárnější 5G přístroje, které se u operátora v předvánočním čase prodávaly, patří Samsung Galaxy A52s 5G, Realme 8 5G a Redmi Note 10 5G. To, že si zákazníci O2 rozbalili pod stromečkem nový telefon, dokládají i provozní statistiky. Mezi Štědrým dnem a Silvestrem se k síti O2 připojilo téměř 150 tisíc nových zařízení.

Úspěchu vánoční kampaně pomohlo i to, že operátor zvolil elegantní cestu, díky které slevovou tisícikorunu na zařízení dostal každý zákazník nehledě na službu nebo dobu, po kterou u O2 je. Do karet pak nahrálo také vhodné načasování, operátor totiž začal tuto kampaň řešit poměrně s předstihem a do svého portfolia zařadil více než 25 nových modelů. Kromě toho obšancoval Českou republiku billboardy, které na slevu lákaly.

Kampaň přitáhla nové uživatele

V prosinci překonal počet uživatelů, kteří začali díky kampani využívat aplikaci operátora nebo webové rozhraní Moje O2 (kde se generovaly poukázky na slevu 1 000 korun), jeden milion. Meziročně zájem o on-line samoobsluhu vzrostl o více než 35 %, a operátor tak může vánoční kampaň, kterou spustil 1. listopadu a podpořil akcí Black Friday, považovat za úspěšnou.

Co vy, využili jste vánoční kampaně O2, třeba pro nákup nových O2 Pods, nebo jiného zařízení pod stromeček?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Sluchátka O2 Pods jsou extrémním hitem! O Vánocích je chtěl snad každý

  • Operátor O2 před nedávnem představil svá vlastní sluchátka
  • O2 Pods chtěla zajmout hlavně cenou, což se povedlo
  • Ve vánočním období se tato novinka prodávala jako housky na krámě
O2 Pods

Sluchátka O2 Pods se ve vánoční akci operátora prodávala výborně

Operátor O2 rozjel před loňskými Vánoci masivní kampaň, která se zaměřovala hlavně na jeho nová sluchátka Pods. Její princip byl velmi jednoduchý – každý zákazník, který u O2 využíval jakoukoliv službu, si mohl v samoobsluze Moje O2 vygenerovat voucher se slevou 1 000 korun a využít jej k nákupu sluchátek, vybraných telefonů či notebooků. A zafungovalo to dokonale.

O2 Pods jako nejčastější dárek pod stromečkem

Dle Václava Dostála, ředitele pro prodej mobilních telefonů a dalších zařízení v O2, využil tuto akci každý pátý zákazník. S nadsázkou se tak dá říct, že O2 Pods se staly nejčastějším dárkem letošních Vánoc. Po využití slevy 1 000 korun totiž vyšla tato sluchátka na 299 korun, což je cena menšího nákupu v supermarketu a za tyto peníze se, i přes nevalnou kvalitu, vyplatila.

Za zmínku stojí i výrazný nárůst zájmu o 5G telefony, který se meziročně zvedl o 760 %. Na celkovém množství telefonů prodaných v rámci O2 se zařízení s podporou 5G podílela z téměř dvou třetin. Vyššímu zájmu napomohly i nové tarify ze září loňského roku, které tuto síť automaticky zpřístupnily všem tarifním zákazníkům.


Doporučujeme: Nové O2 Pods se mohou nepříjemně prodražit! Na co jsme přišli v podmínkách?


O2 vánoční kampaň

Slevu 1 000 korun na produkty u O2 využila spousta stávajících i nových zákazníků

Pod stromečkem nový telefon

Mezi nejpopulárnější 5G přístroje, které se u operátora v předvánočním čase prodávaly, patří Samsung Galaxy A52s 5G, Realme 8 5G a Redmi Note 10 5G. To, že si zákazníci O2 rozbalili pod stromečkem nový telefon, dokládají i provozní statistiky. Mezi Štědrým dnem a Silvestrem se k síti O2 připojilo téměř 150 tisíc nových zařízení.

Úspěchu vánoční kampaně pomohlo i to, že operátor zvolil elegantní cestu, díky které slevovou tisícikorunu na zařízení dostal každý zákazník nehledě na službu nebo dobu, po kterou u O2 je. Do karet pak nahrálo také vhodné načasování, operátor totiž začal tuto kampaň řešit poměrně s předstihem a do svého portfolia zařadil více než 25 nových modelů. Kromě toho obšancoval Českou republiku billboardy, které na slevu lákaly.

Kampaň přitáhla nové uživatele

V prosinci překonal počet uživatelů, kteří začali díky kampani využívat aplikaci operátora nebo webové rozhraní Moje O2 (kde se generovaly poukázky na slevu 1 000 korun), jeden milion. Meziročně zájem o on-line samoobsluhu vzrostl o více než 35 %, a operátor tak může vánoční kampaň, kterou spustil 1. listopadu a podpořil akcí Black Friday, považovat za úspěšnou.

Co vy, využili jste vánoční kampaně O2, třeba pro nákup nových O2 Pods, nebo jiného zařízení pod stromeček?

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."