Zdá se, že s blížícím se datem příchodu uživatelského prostředí One UI 2.5, se intenzivně bude řešit přítomnost reklam. Úmysl jihokorejského výrobce zpeněžit svou nadstavbu se mezi uživateli rozhodně nesetká s kladnou odezvou.
TIP: Reklamy do své nadstavby One UI nasadí v budoucnu i Samsung
Aktualizováno 9. 6. v 19:25
Zpráva o údajném plánu přidat reklamy do grafické nadstavby One UI 2.5, která dorazí v létě na telefony Samsung, se ukázala jako nepravdivá. Ve skutečnosti šlo o vtípek a spíše recesi.
Jak ukazuje vlákno na oficiálním fóru Samsungu, firma pouze kdysi testovala reklamní panel v aplikaci Počasí; a to ještě jen na území Jižní Koreji. Celá situace tak vznikla na základě nevhodného překladu. Za mystifikaci se omlouváme.
Původní text z 8. 6. v 19:25
Určitě si pamatujete na kauzu společnosti Xiaomi, která na sebe strhávala v minulosti nežádoucí pozornost a to kvůli softwarově nabízeným reklamám. Ani se tomu příliš nedivíme, zaplevelená nadstavba otravnými reklamami není nic, co by vylepšovalo uživatelský zážitek. Naopak. Výrobce tak byl donucen přislíbit, že reklamy v MIUI významně omezí.
Je proto záhadou, proč se opačnou cestou chce nyní vydat Samsung. Uniklé screenshoty připravované nadstavby One UI 2.5 naznačují, že jihokorejský gigant implementuje reklamy do svých aplikací i na odemykací/zamykací obrazovku. Opravdu se někomu chce patnáct sekund čekat a sledovat otravný klip, než se dostane do telefonu? Nemyslíme si.
Obě reklamy, které zobrazují screenshoty, jsou v jihokorejštině. Je tak nutné položit si otázku: zahrne Samsung reklamy do One UI pouze na domácím trhu, nebo má v plánu je nasadit i na zařízeních, která se prodávají jinde ve světě? Bohužel, netušíme.
Zahraniční servery píší, že reklamy se budou zobrazovat pouze na levnějších smartphonech řady Galaxy M a Galaxy A. Ale i kdyby… Podle nás to zkrátka bude podraz na zákazníka. Pokud si koupím jakkoliv drahý telefon, neměl bych v něm mít už žádnou reklamu navíc.
Doufejme, že negativní publicita zamýšleného kroku donutí Samsung k tomu, aby od svého záměru upustil. Závěrem dodejme, že uživatelské prostředí One UI 2.5 bude debutovat v nových superphonech řady Galaxy Note 20.
Zdá se, že s blížícím se datem příchodu uživatelského prostředí One UI 2.5, se intenzivně bude řešit přítomnost reklam. Úmysl jihokorejského výrobce zpeněžit svou nadstavbu se mezi uživateli rozhodně nesetká s kladnou odezvou.
TIP: Reklamy do své nadstavby One UI nasadí v budoucnu i Samsung
Aktualizováno 9. 6. v 19:25
Zpráva o údajném plánu přidat reklamy do grafické nadstavby One UI 2.5, která dorazí v létě na telefony Samsung, se ukázala jako nepravdivá. Ve skutečnosti šlo o vtípek a spíše recesi.
Jak ukazuje vlákno na oficiálním fóru Samsungu, firma pouze kdysi testovala reklamní panel v aplikaci Počasí; a to ještě jen na území Jižní Koreji. Celá situace tak vznikla na základě nevhodného překladu. Za mystifikaci se omlouváme.
Původní text z 8. 6. v 19:25
Určitě si pamatujete na kauzu společnosti Xiaomi, která na sebe strhávala v minulosti nežádoucí pozornost a to kvůli softwarově nabízeným reklamám. Ani se tomu příliš nedivíme, zaplevelená nadstavba otravnými reklamami není nic, co by vylepšovalo uživatelský zážitek. Naopak. Výrobce tak byl donucen přislíbit, že reklamy v MIUI významně omezí.
Je proto záhadou, proč se opačnou cestou chce nyní vydat Samsung. Uniklé screenshoty připravované nadstavby One UI 2.5 naznačují, že jihokorejský gigant implementuje reklamy do svých aplikací i na odemykací/zamykací obrazovku. Opravdu se někomu chce patnáct sekund čekat a sledovat otravný klip, než se dostane do telefonu? Nemyslíme si.
Obě reklamy, které zobrazují screenshoty, jsou v jihokorejštině. Je tak nutné položit si otázku: zahrne Samsung reklamy do One UI pouze na domácím trhu, nebo má v plánu je nasadit i na zařízeních, která se prodávají jinde ve světě? Bohužel, netušíme.
Zahraniční servery píší, že reklamy se budou zobrazovat pouze na levnějších smartphonech řady Galaxy M a Galaxy A. Ale i kdyby… Podle nás to zkrátka bude podraz na zákazníka. Pokud si koupím jakkoliv drahý telefon, neměl bych v něm mít už žádnou reklamu navíc.
Doufejme, že negativní publicita zamýšleného kroku donutí Samsung k tomu, aby od svého záměru upustil. Závěrem dodejme, že uživatelské prostředí One UI 2.5 bude debutovat v nových superphonech řady Galaxy Note 20.