Díky reklamám získávají společnosti ze svých produktů maximum zisků, bohužel někdy na úkor zákazníků. A k řadám těch, kteří reklamy implementují jako nedílnou součást uživatelských rozhraní svých systémů, se teď připojuje i Samsung.
Nepřehlédněte: Reklamy přímo v systému? U Xiaomi nyní realita
Podle uniklých zpráv si teď jihokorejský výrobce zaregistroval značku Samsung Mobile Ads, která má zapojovat inzerenty do jeho softwaru. Patent pod stejným názvem teď dokonce zaregistroval Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO), přičemž popis patentu hovoří za vše: „Používáme svůj vlastní soubor dat, který nemá nikdo jiný, abychom prodejcům nabídli informace, které nemůže nabídnout nikdo jiný.“
Stejný dokument zároveň hovoří o tom, že televize značky budou integrovat reklamy na základě zájmů každého konkrétního uživatele, což zní možná i trochu děsivě.
Jihokorejský gigant zatím žádné informace týkající se potenciálně připravovaného reklamního systému nepotvrdil ani nevyvrátil, nicméně vše naznačuje tomu, že Samsung Mobile Ads skutečně přijde, a to pravděpodobně na všechna zařízení značky (minimálně ta mobilní). Do budoucna bychom se tak mohli dočkat reklam v systému One UI, podobně jako v MIUI od Xiaomi.
zdroj: GizChina
Díky reklamám získávají společnosti ze svých produktů maximum zisků, bohužel někdy na úkor zákazníků. A k řadám těch, kteří reklamy implementují jako nedílnou součást uživatelských rozhraní svých systémů, se teď připojuje i Samsung.
Nepřehlédněte: Reklamy přímo v systému? U Xiaomi nyní realita
Podle uniklých zpráv si teď jihokorejský výrobce zaregistroval značku Samsung Mobile Ads, která má zapojovat inzerenty do jeho softwaru. Patent pod stejným názvem teď dokonce zaregistroval Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví (EUIPO), přičemž popis patentu hovoří za vše: „Používáme svůj vlastní soubor dat, který nemá nikdo jiný, abychom prodejcům nabídli informace, které nemůže nabídnout nikdo jiný.“
Stejný dokument zároveň hovoří o tom, že televize značky budou integrovat reklamy na základě zájmů každého konkrétního uživatele, což zní možná i trochu děsivě.
Jihokorejský gigant zatím žádné informace týkající se potenciálně připravovaného reklamního systému nepotvrdil ani nevyvrátil, nicméně vše naznačuje tomu, že Samsung Mobile Ads skutečně přijde, a to pravděpodobně na všechna zařízení značky (minimálně ta mobilní). Do budoucna bychom se tak mohli dočkat reklam v systému One UI, podobně jako v MIUI od Xiaomi.
zdroj: GizChina