Nevyužitý potenciál? Spotify začíná svým uživatelům prodávat i lístky na koncerty

  • Spotify opět experimentuje s novou funkcí
  • Nově nabízí službu, skrz kterou lze pořídit lístky na koncerty
  • Jak to celé funguje?
Spofify

Spotify opět experimentuje s novou funkcí | foto: sea.mashable.com

Už nějaký ten čas na Spotify existuje funkce, která na stránkách interpretů zobrazuje jejich nejbližší koncerty, kdy a kde se budou odehrávat, s jakými dalšími kapelami budou vystupovat a mimo to také odkaz, nejčastěji na Ticketmaster, kde lze zakoupit lístky.

To se ale mění s novým updatem, pomalu vzniká nová platforma pro zakoupení vstupenek na koncerty přímo na stránkách Spotify. Už dávno tedy tato streamovací platforma není jen generickým přehrávačem hudby. Každým dnem si do Spotify nacházejí cestu další a další nové funkce a vylepšení.

Jak u Spotify funguje dosavadní verze nové funkce?

Nový přídavek pod střechou Spotify se nachází v testovací fázi, jak uvádí server The Verge. Prozatím se na něj nelze dostat ani z hlavních stránek, pouze při zadání odkazu www.tickets.spotify.com. Ohledně prozatímního obsahu na stránce: k dispozici je několik koncertů poměrně neznámých amerických kapel a pokud si chcete zakoupit vstupenky, Spotify Tickets vás přesměruje na web třetích stran, kde lze nákup provést. Tudíž to momentálně vypadá stejně jako systém, který byl využíván doteď, akorát v jiném prostředí. Nicméně tohle všechno by se mělo po ukončení testovacího období změnit.

Spotify Tickets

Momentální vzhled Spotify Tickets | foto: The Verge


Čtěte také: Spotify výrazně přepracovalo design své aplikace. Jak se vám změna líbí?


Co dál Spotify slibuje?

Populární streamovací platforma již nyní spolupracuje s mnoha prodejci vstupenek, jako Ticketmaster, Eventbrite a See Tickets. Objasňuje, že Spotify Tickets nebude fungovat úplně nezávisle, ale bude spíše takovou “pravou rukou” těchto prodejců. Znamená to, že se nepodílí na rozhodování o místě konání, ceně a tak dále, to všechno nechá na jednotlivých organizátorech. Spotify bude pouze sdílet informace o dané akci a poskytovat službu zakoupení vstupenek na jeho stránkách, zároveň bude po kupujících požadován menší poplatek za využití této služby.

Existují nějaké plány do budoucna?

„Rutinně testujeme nové produkty a nápady, abychom nabrali nové zkušenosti. Některé z nich vydláždí cestu ke skvělým inovacím, jiné slouží jen jako důležité poznatky. Spotify Tickets je naší hlavní prioritou, více toho zatím neplánujeme.” řekl Carling Farley, mluvčí Spotify.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Nevyužitý potenciál? Spotify začíná svým uživatelům prodávat i lístky na koncerty

  • Spotify opět experimentuje s novou funkcí
  • Nově nabízí službu, skrz kterou lze pořídit lístky na koncerty
  • Jak to celé funguje?
Spofify

Spotify opět experimentuje s novou funkcí | foto: sea.mashable.com

Už nějaký ten čas na Spotify existuje funkce, která na stránkách interpretů zobrazuje jejich nejbližší koncerty, kdy a kde se budou odehrávat, s jakými dalšími kapelami budou vystupovat a mimo to také odkaz, nejčastěji na Ticketmaster, kde lze zakoupit lístky.

To se ale mění s novým updatem, pomalu vzniká nová platforma pro zakoupení vstupenek na koncerty přímo na stránkách Spotify. Už dávno tedy tato streamovací platforma není jen generickým přehrávačem hudby. Každým dnem si do Spotify nacházejí cestu další a další nové funkce a vylepšení.

Jak u Spotify funguje dosavadní verze nové funkce?

Nový přídavek pod střechou Spotify se nachází v testovací fázi, jak uvádí server The Verge. Prozatím se na něj nelze dostat ani z hlavních stránek, pouze při zadání odkazu www.tickets.spotify.com. Ohledně prozatímního obsahu na stránce: k dispozici je několik koncertů poměrně neznámých amerických kapel a pokud si chcete zakoupit vstupenky, Spotify Tickets vás přesměruje na web třetích stran, kde lze nákup provést. Tudíž to momentálně vypadá stejně jako systém, který byl využíván doteď, akorát v jiném prostředí. Nicméně tohle všechno by se mělo po ukončení testovacího období změnit.

Spotify Tickets

Momentální vzhled Spotify Tickets | foto: The Verge


Čtěte také: Spotify výrazně přepracovalo design své aplikace. Jak se vám změna líbí?


Co dál Spotify slibuje?

Populární streamovací platforma již nyní spolupracuje s mnoha prodejci vstupenek, jako Ticketmaster, Eventbrite a See Tickets. Objasňuje, že Spotify Tickets nebude fungovat úplně nezávisle, ale bude spíše takovou “pravou rukou” těchto prodejců. Znamená to, že se nepodílí na rozhodování o místě konání, ceně a tak dále, to všechno nechá na jednotlivých organizátorech. Spotify bude pouze sdílet informace o dané akci a poskytovat službu zakoupení vstupenek na jeho stránkách, zároveň bude po kupujících požadován menší poplatek za využití této služby.

Existují nějaké plány do budoucna?

„Rutinně testujeme nové produkty a nápady, abychom nabrali nové zkušenosti. Některé z nich vydláždí cestu ke skvělým inovacím, jiné slouží jen jako důležité poznatky. Spotify Tickets je naší hlavní prioritou, více toho zatím neplánujeme.” řekl Carling Farley, mluvčí Spotify.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."