McDonald’s chce zrušit fronty. Umožní objednávky přes smartphone

Trend pohodlnějších objednávek přes mobilní aplikaci bylo možné zahlédnout leckde. Stačí se vybavit chytrým telefonem a usnadnit si několik minut strávených ve frontách. Fast-foodové řetězce jsou si toho vědomi a nechtějí zůstat pozadu. McDonald’s nestihl první záplavu chytrých technologií, potácí se v pozadí a nyní se snaží dohnat konkurenci.

V USA je již na denním pořádku přijít do Taco Bell nebo Starbucks a za pomoci aplikace (využívá 25 % zákazníků) si objednat kávu ještě před samotným příchodem do podniku. McDonald’s se rozhodl vyjít zákazníkům vstříc a vytvořit vlastní objednávací systém. Podle Becci Harry, mluvčí McDonald’s, přijde aplikace příštím rokem do vybraných zemí.

Zprvu si funkci nákupu přes mobilní aplikaci vyzkouší zákazníci ve Spojených státech, Austrálii, Kanadě, Francii a Velké Británii. Plán expanze pro rok 2018 je pokrytí 20 000 až 25 000 restaurací McDonald’s po celém světě. Konkrétní rozpis zemí neexistuje, proto se o dostupnosti v České republice může pouze spekulovat.

S uspěchanou dobou si McDonald’s slibuje skutečné “fast-food”, protože strávníci ušetří minuty ve frontách. Dalším argumentem pro používání aplikace je přesnější objednávka, při které nedojde k nedorozumění. Není to poprvé, co slýcháváme o této možnosti. V McDonald’s obdobnou funkci již testovali v roce 2015 a to ve velmi omezeném množství. Později byl projekt ukončen.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

McDonald’s chce zrušit fronty. Umožní objednávky přes smartphone

Trend pohodlnějších objednávek přes mobilní aplikaci bylo možné zahlédnout leckde. Stačí se vybavit chytrým telefonem a usnadnit si několik minut strávených ve frontách. Fast-foodové řetězce jsou si toho vědomi a nechtějí zůstat pozadu. McDonald’s nestihl první záplavu chytrých technologií, potácí se v pozadí a nyní se snaží dohnat konkurenci.

V USA je již na denním pořádku přijít do Taco Bell nebo Starbucks a za pomoci aplikace (využívá 25 % zákazníků) si objednat kávu ještě před samotným příchodem do podniku. McDonald’s se rozhodl vyjít zákazníkům vstříc a vytvořit vlastní objednávací systém. Podle Becci Harry, mluvčí McDonald’s, přijde aplikace příštím rokem do vybraných zemí.

Zprvu si funkci nákupu přes mobilní aplikaci vyzkouší zákazníci ve Spojených státech, Austrálii, Kanadě, Francii a Velké Británii. Plán expanze pro rok 2018 je pokrytí 20 000 až 25 000 restaurací McDonald’s po celém světě. Konkrétní rozpis zemí neexistuje, proto se o dostupnosti v České republice může pouze spekulovat.

S uspěchanou dobou si McDonald’s slibuje skutečné “fast-food”, protože strávníci ušetří minuty ve frontách. Dalším argumentem pro používání aplikace je přesnější objednávka, při které nedojde k nedorozumění. Není to poprvé, co slýcháváme o této možnosti. V McDonald’s obdobnou funkci již testovali v roce 2015 a to ve velmi omezeném množství. Později byl projekt ukončen.

zdroj: BusinessInsider

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."