Mark Zuckerberg se tvrdě opřel do iMessage. WhatsApp je prý daleko bezpečnější

  • Mark Zuckerberg se zase jednou pustil do Applu
  • Tentokrát se jeho iniciativa týká populárního iMessage
  • Majitel WhatsAppu si vzal na paškál bezpečnost obou platforem
Meta, Zuckerberg

Mark Zuckerberg se opřel do iMessage od Applu

WhatsApp patří mezi nejpopulárnější messengery dneška a celosvětově má zhruba 2 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Meta, tedy firma Marka Zuckerberka, která tohoto kecálka vlastní, si u něj docela dává záležet na zabezpečení a využívá to i ve své aktuální kampani, která se rozběhla napříč USA. Dle ní je WhatsApp mnohem bezpečnější než konkurenční iMessage.

Po Googlu se do iMessage trefuje další technologický gigant

Není to tak dlouho, co se do platformy iMessage od Applu opřel Google. Šlo o fakt, že zprávy v rámci iMessage, kterou obdrží uživatel iPhonu z Androidu, jsou zelené namísto modrých, jako na iOS. A také že pořád chodí jako klasické SMSky.

Nyní se do iMessage obul také Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku a CEO společnosti Meta. Ten svým nejnovějším postem na Instagramu navázal na problematiku zelených / modrých bublin a ve svém příspěvku uvádí, že WhatsApp je mnohem bezpečnější než iMessage.

Instagram Mark

Příspěvek Marka Zuckerberka ohledně bezpečnosti iMessage


Čtěte také: Uživatelé Applu řeší problém. Zařízení se jim odhlašují ze služeb iMessage a FaceTime


Šifrování nade vše

Jak Zuckerberg ve svém postu uvedl, WhatsApp nabízí end-to-end šifrování, jenž funguje na iOS i Androidech a kromě klasických chatů tímto prvkem disponují také skupinové chaty. Mimo to nabízí také end-to-end šifrování záloh a mizející chaty.

Konkurenční iMessage tyto prvky nemá a proto je, dle šéfa Mety, bezpečnější a více zaměřený na soukromí uživatelů. Jak je z příspěvku patrné, fotografie pochází z nádraží v Pensylvánii, jenž je součástí v lednu spuštěné kampaně zaměřené na osvětu WhatsAppu na území USA.

Ve světě je WhatsApp jedničkou, v Americe pokulhává

Tato kampaň se opírá hlavně právě o ono end-to-end šifrování a chce poukázat na to, jak je tento prvek důležitý. Primárním cílem této kampaně je ale přilákat v USA k WhatsAppu více lidí, protože zatímco globálně má tento kecálek obří uživatelskou základnu, v Americe lehce zaostává. Uvidíme, zda se to Metě a Marku Zuckerbergovi podaří.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Mark Zuckerberg se tvrdě opřel do iMessage. WhatsApp je prý daleko bezpečnější

  • Mark Zuckerberg se zase jednou pustil do Applu
  • Tentokrát se jeho iniciativa týká populárního iMessage
  • Majitel WhatsAppu si vzal na paškál bezpečnost obou platforem
Meta, Zuckerberg

Mark Zuckerberg se opřel do iMessage od Applu

WhatsApp patří mezi nejpopulárnější messengery dneška a celosvětově má zhruba 2 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Meta, tedy firma Marka Zuckerberka, která tohoto kecálka vlastní, si u něj docela dává záležet na zabezpečení a využívá to i ve své aktuální kampani, která se rozběhla napříč USA. Dle ní je WhatsApp mnohem bezpečnější než konkurenční iMessage.

Po Googlu se do iMessage trefuje další technologický gigant

Není to tak dlouho, co se do platformy iMessage od Applu opřel Google. Šlo o fakt, že zprávy v rámci iMessage, kterou obdrží uživatel iPhonu z Androidu, jsou zelené namísto modrých, jako na iOS. A také že pořád chodí jako klasické SMSky.

Nyní se do iMessage obul také Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku a CEO společnosti Meta. Ten svým nejnovějším postem na Instagramu navázal na problematiku zelených / modrých bublin a ve svém příspěvku uvádí, že WhatsApp je mnohem bezpečnější než iMessage.

Instagram Mark

Příspěvek Marka Zuckerberka ohledně bezpečnosti iMessage


Čtěte také: Uživatelé Applu řeší problém. Zařízení se jim odhlašují ze služeb iMessage a FaceTime


Šifrování nade vše

Jak Zuckerberg ve svém postu uvedl, WhatsApp nabízí end-to-end šifrování, jenž funguje na iOS i Androidech a kromě klasických chatů tímto prvkem disponují také skupinové chaty. Mimo to nabízí také end-to-end šifrování záloh a mizející chaty.

Konkurenční iMessage tyto prvky nemá a proto je, dle šéfa Mety, bezpečnější a více zaměřený na soukromí uživatelů. Jak je z příspěvku patrné, fotografie pochází z nádraží v Pensylvánii, jenž je součástí v lednu spuštěné kampaně zaměřené na osvětu WhatsAppu na území USA.

Ve světě je WhatsApp jedničkou, v Americe pokulhává

Tato kampaň se opírá hlavně právě o ono end-to-end šifrování a chce poukázat na to, jak je tento prvek důležitý. Primárním cílem této kampaně je ale přilákat v USA k WhatsAppu více lidí, protože zatímco globálně má tento kecálek obří uživatelskou základnu, v Americe lehce zaostává. Uvidíme, zda se to Metě a Marku Zuckerbergovi podaří.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."