Uživatelé Applu řeší problém. Zařízení se jim odhlašují ze služeb iMessage a FaceTime
- Jak asi víte, iPhony již nějakou tu dobu podporují technologii eSIM
- Jedná se o virtuální SIM kartu, která nahrazuje tu klasickou, fyzickou
- Tato technologie ale aktuálně začala vykazovat nepříjemnou chybu

Čtěte také: Recenze iPhone 13 Pro – Inovace bez legrace
Problém není jen u T-Mobilu
Vypadá to, že se tento problém nevztahuje jen na jednoho operátora a stejné neduhy začali hlásit uživatelé i jiných operátorů. Úplně stejná věc se stala zákazníkům Verizonu, AT&T či operátora Airtel, takže je zcela jasné, že chyba není na straně poskytovatelů služeb.
Jak uvádí server 9to5mac, tak to vypadá, že za to může iOS a dle dostupných informací se zdá, že se tento problém začal objevovat s iOS 15.4. Jiné řešení než zavedení fyzické SIM karty do přístroje bohužel nefunguje – uživatelé zkoušeli i nové eSIM karty, ale to nepomohlo.
Apple mlčí
Jablečný gigant se k tomuto problému prozatím bohužel oficiálně nevyjádřil a nic jako opravný patch tedy nevydal. Pokud tedy na svém iPhonu technologii eSIM používáte a všimli jste si výše zmíněných problémů, zajděte si ke svému operátorovi pro fyzickou kartu a částečně tento, poměrně zásadní, neduh vyřešíte.
Autor článku

Ondřej je nadšencem do elektroniky – od telefonů a počítačů až po hardware všeho druhu. Jeho srdce bije i pro svět her, dobré filmy a občas si dá do těla i při sportu.
Ondřej je nadšencem do elektroniky – od telefonů a počítačů až po hardware všeho druhu. Jeho srdce bije i pro svět her, dobré filmy a občas si dá do těla i při sportu.






