Krize u BlackBerry pokračuje, i nadále se propadá v prodejích

Vliv kanadské společnosti BlackBerry je na každého z nás specifický. Když jsem byl já mladší, ještě školou povinný, vnímal jsem BlackBerry jako firmu, která se nebojí prodávat své produkty dráž než Apple, přičemž ale stále dosahuje stabilních prodejních výsledků. Doba se ale změnila a Blackberry trápí téměř existenční krize.

Byť se BlackBerry nadále snaží působit na oko stále tak prémiově, jako před lety, nelze zastřít, že skutečně má finanční trápení. Po produktové stránce žádný problém nevidíme, BlackBerry loni přišlo se dvěma novými modely: KEYone a Motion. První jmenovaný se drží tradiční kanadské kuchyně a přináší klasickou hardwarovou klávesnici, kromě toho ale i Android 7.1 Nougat. BlackBerry Motion přináší novější stránku společnosti, tedy velký 5,5palcový displej, avšak také s čokoládovým Androidem.

Obě zařízení jsou veskrze kvalitní, nabízí zajímavé specifikace i chytlavé špíčky, jako například 4000 mAh baterii nebo ochranou známku IP67. Ani to však nepřesvědčilo zákazníky k tomu, aby svůj zájem obrátili ke kdysi věhlasné BlackBerry a prodejní “úspěch” se rovná 850 000 prodaným kusům za rok 2017. To je žalostně málo a BlackBerry se tak propadá hodně hluboko v žebříčcích prodejů. Na druhou stranu, v BlackBerry mohou být rádi, že se z toho úplného dna dokázalo zvednout a vděčí za to hlavně operačnímu systému Android, který z ostružinových smartphonů vyštípal kdysi populární Blackberry OS.

zdroj: Phone Arena, The Verge

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Krize u BlackBerry pokračuje, i nadále se propadá v prodejích

Vliv kanadské společnosti BlackBerry je na každého z nás specifický. Když jsem byl já mladší, ještě školou povinný, vnímal jsem BlackBerry jako firmu, která se nebojí prodávat své produkty dráž než Apple, přičemž ale stále dosahuje stabilních prodejních výsledků. Doba se ale změnila a Blackberry trápí téměř existenční krize.

Byť se BlackBerry nadále snaží působit na oko stále tak prémiově, jako před lety, nelze zastřít, že skutečně má finanční trápení. Po produktové stránce žádný problém nevidíme, BlackBerry loni přišlo se dvěma novými modely: KEYone a Motion. První jmenovaný se drží tradiční kanadské kuchyně a přináší klasickou hardwarovou klávesnici, kromě toho ale i Android 7.1 Nougat. BlackBerry Motion přináší novější stránku společnosti, tedy velký 5,5palcový displej, avšak také s čokoládovým Androidem.

Obě zařízení jsou veskrze kvalitní, nabízí zajímavé specifikace i chytlavé špíčky, jako například 4000 mAh baterii nebo ochranou známku IP67. Ani to však nepřesvědčilo zákazníky k tomu, aby svůj zájem obrátili ke kdysi věhlasné BlackBerry a prodejní “úspěch” se rovná 850 000 prodaným kusům za rok 2017. To je žalostně málo a BlackBerry se tak propadá hodně hluboko v žebříčcích prodejů. Na druhou stranu, v BlackBerry mohou být rádi, že se z toho úplného dna dokázalo zvednout a vděčí za to hlavně operačnímu systému Android, který z ostružinových smartphonů vyštípal kdysi populární Blackberry OS.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."