Ačkoliv se to zdá být trochu morbidní, probíhající pandemie v podobě zákeřného koronaviru může být i částečně přínosná. Tedy alespoň pro výrobce nositelné elektroniky, tvrdí průzkum společnosti Canalys. Podle nich totiž koronavirus značně pomůže s prodejem a zisky na trhu s chytrými hodinkami.
Trh s chytrými hodinkami a bezdrátovými sluchátky je totiž jediný trh, který neklesá, ba naopak. Výrobci mobilních telefonů hlásí ztráty na zisku, což je dáno tím, že se lidé v této těžké době zaměřují spíše na své zdraví, více sportují a celkově se zapojují do sportovních aktivit, tvrdí analytička společnosti Canalys, Cynthia Chen.
Čtěte také: Češi mají rádi chytré hodinky. Na švýcarskou klasiku však nezapomínají
Proběhlý výzkum je tak skvělou příležitostí utržit si navíc nějaký ten další zisk pár velmi známých výrobců, kteří se chytrým hodinkám a náramkům věnují. Mezi takovými lze jmenovat například Xiaomi, Huami, Garmin či Fitbit.
Pokud jde o trh s bezdrátovými sluchátky, u těch celosvětově kraluje Apple, Samsung, Jlab a QCY. Společnost ve výzkumu tvrdí, že v roce 2021 očekává nárůst až o 39 %. Prodat by se přitom mohlo více jak 350 milionů kusů sluchátek.
Úkolem výrobců je tak zvýšená pozornost na požadavky uživatelů a poskytnutí uživatelského komfortu za co nejnižší možné ceny. Na druhou stranu, od uživatelů se naopak očekává, že rozšíří své výdaje a budou ochotni za nositelnou elektroniku a sluchátka utrácet více peněz.
Ačkoliv se to zdá být trochu morbidní, probíhající pandemie v podobě zákeřného koronaviru může být i částečně přínosná. Tedy alespoň pro výrobce nositelné elektroniky, tvrdí průzkum společnosti Canalys. Podle nich totiž koronavirus značně pomůže s prodejem a zisky na trhu s chytrými hodinkami.
Trh s chytrými hodinkami a bezdrátovými sluchátky je totiž jediný trh, který neklesá, ba naopak. Výrobci mobilních telefonů hlásí ztráty na zisku, což je dáno tím, že se lidé v této těžké době zaměřují spíše na své zdraví, více sportují a celkově se zapojují do sportovních aktivit, tvrdí analytička společnosti Canalys, Cynthia Chen.
Čtěte také: Češi mají rádi chytré hodinky. Na švýcarskou klasiku však nezapomínají
Proběhlý výzkum je tak skvělou příležitostí utržit si navíc nějaký ten další zisk pár velmi známých výrobců, kteří se chytrým hodinkám a náramkům věnují. Mezi takovými lze jmenovat například Xiaomi, Huami, Garmin či Fitbit.
Pokud jde o trh s bezdrátovými sluchátky, u těch celosvětově kraluje Apple, Samsung, Jlab a QCY. Společnost ve výzkumu tvrdí, že v roce 2021 očekává nárůst až o 39 %. Prodat by se přitom mohlo více jak 350 milionů kusů sluchátek.
Úkolem výrobců je tak zvýšená pozornost na požadavky uživatelů a poskytnutí uživatelského komfortu za co nejnižší možné ceny. Na druhou stranu, od uživatelů se naopak očekává, že rozšíří své výdaje a budou ochotni za nositelnou elektroniku a sluchátka utrácet více peněz.