Nové telefony Huawei P20 a P20 Pro mají nejen moderní vzhled a skvělou výbavu v čele s profesionálním fotoaparátem, ale nyní jsme se dozvěděli, že budou v České republice lákat také na nadstandardní péči.
Tzv. Premium Servis v sobě spojuje dvě služby, díky nimž má být život s novým smartphonem Huawei ještě pohodlnější. Jde o tříměsíční záruku na výměnu displeje a kurýrní službu Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů, kterou lze využít po celé trvání dvouleté záruční doby.
S prémiovým servisem se nemusíte bát poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu smartphonu v případě náhodného poškození v období tří měsíců od data jeho pořízení.
Po splnění podmínek registrace a aktivaci služby si do reklamačního protokolu nechte uvést, že na svůj smartphone uplatňujete Premium Servis.
Navzdory snahám výrobce se občas může stát, že smartphone nefunguje tak, jak by měl. Porucha telefonu je nepříjemnou komplikací, která majiteli působí zbytečné starosti navíc. Společnost Huawei si tento diskomfort uvědomuje, a tak prostřednictvím služby Premium Servis šetří váš čas i peníze. Pokud váš smartphone vyžaduje zásah servisního technika, můžete z pohodlí domova na základě telefonické objednávky využít službu kurýra. Ten u vás doma zařízení vyzvedne a po opravě vám ho doveze nazpět.
Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámciPremium Servisu stačí kontaktovat infolinku Huawei na telefonním čísle (+420) 239 018 465.
Služba Premium Servis je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Registraci lze provést dvěma způsoby – prostřednictvím aplikace HiCare, která je nainstalovaná ve vašem telefonu, nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei. Pro případné uplatnění Premium Servisu budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu, proto si ho nezapomeňte uschovat.
Nové telefony Huawei P20 a P20 Pro mají nejen moderní vzhled a skvělou výbavu v čele s profesionálním fotoaparátem, ale nyní jsme se dozvěděli, že budou v České republice lákat také na nadstandardní péči.
Tip: Huawei P20 a P20 Pro: noví vládci mezi smartphony?
Tzv. Premium Servis v sobě spojuje dvě služby, díky nimž má být život s novým smartphonem Huawei ještě pohodlnější. Jde o tříměsíční záruku na výměnu displeje a kurýrní službu Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů, kterou lze využít po celé trvání dvouleté záruční doby.
S prémiovým servisem se nemusíte bát poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu smartphonu v případě náhodného poškození v období tří měsíců od data jeho pořízení.
Po splnění podmínek registrace a aktivaci služby si do reklamačního protokolu nechte uvést, že na svůj smartphone uplatňujete Premium Servis.
Navzdory snahám výrobce se občas může stát, že smartphone nefunguje tak, jak by měl. Porucha telefonu je nepříjemnou komplikací, která majiteli působí zbytečné starosti navíc. Společnost Huawei si tento diskomfort uvědomuje, a tak prostřednictvím služby Premium Servis šetří váš čas i peníze. Pokud váš smartphone vyžaduje zásah servisního technika, můžete z pohodlí domova na základě telefonické objednávky využít službu kurýra. Ten u vás doma zařízení vyzvedne a po opravě vám ho doveze nazpět.
Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámciPremium Servisu stačí kontaktovat infolinku Huawei na telefonním čísle (+420) 239 018 465.
Služba Premium Servis je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Registraci lze provést dvěma způsoby – prostřednictvím aplikace HiCare, která je nainstalovaná ve vašem telefonu, nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei. Pro případné uplatnění Premium Servisu budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu, proto si ho nezapomeňte uschovat.