Apple v loňském roce opět kraloval trhu s wearables

Podle nové zprávy analytické firmy IDC Apple v loňském roce opět kraloval trhu nositelných zařízení. Globální prodeje wearables za rok 2018 činily 172,2 milionů přístrojů, zatímco cupertinský gigant se na tomto čísle podílel 46,2 miliony kusů vlastních Apple Watch.

Nositelná zařízení jsou poměrně zdravý tržní segment, jak potvrzuje úroveň meziročního růstu 31,4 % ve čtvrtém kvartále (s 59,3 milionem dodaných kusů). Pokud jde o jednotlivé výrobce, pak hned za Applem s 26,8 % najdeme Xiaomi (13,5 %), Fitbit (8 %), Huawei (6,6 %) a Samsung (6,2 %). Vztáhneme-li tato čísla jen na poslední čtvrtletí, pak Apple s 27,4 % následuje Xiaomi (12,6 %), Huawei (9,6 %), Fitbit (9,4 %) a Samsung (6,8 %).

Chytré hodinky v roce 2018 rostly celkem o 54,3 % a představují 29,8 % ze všech wearables. Navíc IDC poznamenává, že nedávno upravila svoji „náušní“ (ear-worn) kategorii wearables, která tak nově zahrnuje i bezdrátová sluchátka, která uživatelům umožňují vyvolat chytrého asistenta, ať už dotykem tlačítka nebo hlasovým příkazem. Což znamená, že zařízení typu Apple AirPods, Pixel Buds od Googlu, Boe QC35II a další jsou teď počítány do kategorie wearables.

Růst trhu je do značné míry přisuzován také rostoucímu počtu právě těchto náušních zařízení, jako jsou Apple AirPods. Ať už tak či onak, i v tomto odvětví je na tom Apple velice dobře.

zdroj: GizChina

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."

Apple v loňském roce opět kraloval trhu s wearables

Podle nové zprávy analytické firmy IDC Apple v loňském roce opět kraloval trhu nositelných zařízení. Globální prodeje wearables za rok 2018 činily 172,2 milionů přístrojů, zatímco cupertinský gigant se na tomto čísle podílel 46,2 miliony kusů vlastních Apple Watch.

Nositelná zařízení jsou poměrně zdravý tržní segment, jak potvrzuje úroveň meziročního růstu 31,4 % ve čtvrtém kvartále (s 59,3 milionem dodaných kusů). Pokud jde o jednotlivé výrobce, pak hned za Applem s 26,8 % najdeme Xiaomi (13,5 %), Fitbit (8 %), Huawei (6,6 %) a Samsung (6,2 %). Vztáhneme-li tato čísla jen na poslední čtvrtletí, pak Apple s 27,4 % následuje Xiaomi (12,6 %), Huawei (9,6 %), Fitbit (9,4 %) a Samsung (6,8 %).

Chytré hodinky v roce 2018 rostly celkem o 54,3 % a představují 29,8 % ze všech wearables. Navíc IDC poznamenává, že nedávno upravila svoji „náušní“ (ear-worn) kategorii wearables, která tak nově zahrnuje i bezdrátová sluchátka, která uživatelům umožňují vyvolat chytrého asistenta, ať už dotykem tlačítka nebo hlasovým příkazem. Což znamená, že zařízení typu Apple AirPods, Pixel Buds od Googlu, Boe QC35II a další jsou teď počítány do kategorie wearables.

Růst trhu je do značné míry přisuzován také rostoucímu počtu právě těchto náušních zařízení, jako jsou Apple AirPods. Ať už tak či onak, i v tomto odvětví je na tom Apple velice dobře.

zdroj: GizChina

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."