LG patří ke špičce světové výroby elektroniky všeho druhu, o tom není pochyb. Nicméně doba, kdy se firma držela na absolutním vrcholu popularity, už tak trochu přešla. Mnoho lidí se shoduje u tvrzení, že především v oblasti reprezentace LG za poslední roky krapet pokulhává. Vedení si problematiku nakonec také naplno uvědomilo a my nyní můžeme být svědky poměrně zásadní renesance značky.
Začněme u na první pohled nejvýraznější obměny – novým logem, které se však od předešlého liší jen v maličkých detailech. Jak se u moderního designu sluší a patří, vypouklý, výrazně zaoblený kruh z původního loga je pryč a naskýtá se nám pohled na uhlazený, rovný čtverec.
Druhou změnou si prošla barva, z tmavé červené se přešlo na mnohem světlejší, energičtější odstín, jenž LG samo pokřtilo jako Active Red. Samotný znak uprostřed, který k jihokorejské firmě přirostl už v roce 1995, zůstal vcelku nedotčený. Jedinou s ním spojenou novinkou je, že bude moci fungovat jako takový smajlík – LG již nyní zveřejnilo animaci, kde poskakuje na místě, mrká, nebo se rozhlíží.
Čtěte také: LG ukázalo jedinečný displej. Umí vše, co jsme dosud pokládali za téměř nemožné
Momentální záměry LG však nespočívají v pouhé aktualizaci loga, ve skutečnosti má v plánu stvořit pro sebe zcela novou identitu. Chce na své potenciální zákazníky zapůsobit otevřeným, přátelským a přívětivým dojmem. Obzvláště se soustředí na tu nejmladší z generací, tedy generaci Z, čemuž ostatně napovídá i zrenovovaná image značky.
Jak se Vám líbí nové směřování značky LG? Podělte se o názor v diskuzi!
LG patří ke špičce světové výroby elektroniky všeho druhu, o tom není pochyb. Nicméně doba, kdy se firma držela na absolutním vrcholu popularity, už tak trochu přešla. Mnoho lidí se shoduje u tvrzení, že především v oblasti reprezentace LG za poslední roky krapet pokulhává. Vedení si problematiku nakonec také naplno uvědomilo a my nyní můžeme být svědky poměrně zásadní renesance značky.
Začněme u na první pohled nejvýraznější obměny – novým logem, které se však od předešlého liší jen v maličkých detailech. Jak se u moderního designu sluší a patří, vypouklý, výrazně zaoblený kruh z původního loga je pryč a naskýtá se nám pohled na uhlazený, rovný čtverec.
Druhou změnou si prošla barva, z tmavé červené se přešlo na mnohem světlejší, energičtější odstín, jenž LG samo pokřtilo jako Active Red. Samotný znak uprostřed, který k jihokorejské firmě přirostl už v roce 1995, zůstal vcelku nedotčený. Jedinou s ním spojenou novinkou je, že bude moci fungovat jako takový smajlík – LG již nyní zveřejnilo animaci, kde poskakuje na místě, mrká, nebo se rozhlíží.
Čtěte také: LG ukázalo jedinečný displej. Umí vše, co jsme dosud pokládali za téměř nemožné
Momentální záměry LG však nespočívají v pouhé aktualizaci loga, ve skutečnosti má v plánu stvořit pro sebe zcela novou identitu. Chce na své potenciální zákazníky zapůsobit otevřeným, přátelským a přívětivým dojmem. Obzvláště se soustředí na tu nejmladší z generací, tedy generaci Z, čemuž ostatně napovídá i zrenovovaná image značky.
Jak se Vám líbí nové směřování značky LG? Podělte se o názor v diskuzi!