Není žádnou novinkou, že se chatovací síť WhatsApp v posledních měsících připravovala na spuštění prémiového předplatného určeného pro firmy a podniky. Díky němu pak měly společnosti získat řadu profesionálních funkcí, které by umožnily jednodušší fungování na platformě. Tzv. WhatsApp Premium konečně v rámci testování přichází na světlo světa.
Jak informuje server WABetaInfo, tak během tohoto týdne došlo k vydání předplatného WhatsApp Premium. Určené podnikové profily tak mohou v nastavení najít možnost připojení se k plánu. Poplatky se liší dle dané země, v rámci předplatného získají firmy přístup k dvěma hlavním funkcím.
První placená funkce se týká krátkého odkazu, který zavede zákazníky na vaši firemní stránku. Nově si ho můžou členové WhatsApp Premium plně upravit a to jednou za 90 dní. Po zrušení předplatného však zanikne. Další výhoda zlehčuje firemní komunikaci se zákazníky, kdy můžete jeden účet aktivovat až na 10 různých zařízeních.
Čtěte také: Nastává čas opustit Instagram? Aplikace zaplaví uživatele ještě větším množstvím reklam
Jak bylo již řečeno, tak je novinka dostupná jen v určitých zemích a pro určité podniky, které používají WhatsApp Business beta. K dispozici je pro zařízení s operačními systémy Android i iOS. Širší vydání prémiového předplatného je sice v plánu, ovšem zatím nejsou k dispozici žádné konkrétní inforace o tom, kdy se tak stane.
Důležité je také zmínit, že jde o nepovinnou funkci. Platforma je pro podniky stále zdarma, pouze nabízí nové placené funkce. Vzhledem k tomu, o jaké funkce jde, se dá předpokládat, že klasičtí uživatelé WhatsAppu se předplatného v této podobě zatím nedočkají.
Není žádnou novinkou, že se chatovací síť WhatsApp v posledních měsících připravovala na spuštění prémiového předplatného určeného pro firmy a podniky. Díky němu pak měly společnosti získat řadu profesionálních funkcí, které by umožnily jednodušší fungování na platformě. Tzv. WhatsApp Premium konečně v rámci testování přichází na světlo světa.
Jak informuje server WABetaInfo, tak během tohoto týdne došlo k vydání předplatného WhatsApp Premium. Určené podnikové profily tak mohou v nastavení najít možnost připojení se k plánu. Poplatky se liší dle dané země, v rámci předplatného získají firmy přístup k dvěma hlavním funkcím.
První placená funkce se týká krátkého odkazu, který zavede zákazníky na vaši firemní stránku. Nově si ho můžou členové WhatsApp Premium plně upravit a to jednou za 90 dní. Po zrušení předplatného však zanikne. Další výhoda zlehčuje firemní komunikaci se zákazníky, kdy můžete jeden účet aktivovat až na 10 různých zařízeních.
Čtěte také: Nastává čas opustit Instagram? Aplikace zaplaví uživatele ještě větším množstvím reklam
Jak bylo již řečeno, tak je novinka dostupná jen v určitých zemích a pro určité podniky, které používají WhatsApp Business beta. K dispozici je pro zařízení s operačními systémy Android i iOS. Širší vydání prémiového předplatného je sice v plánu, ovšem zatím nejsou k dispozici žádné konkrétní inforace o tom, kdy se tak stane.
Důležité je také zmínit, že jde o nepovinnou funkci. Platforma je pro podniky stále zdarma, pouze nabízí nové placené funkce. Vzhledem k tomu, o jaké funkce jde, se dá předpokládat, že klasičtí uživatelé WhatsAppu se předplatného v této podobě zatím nedočkají.