Společnost Twitter oznámila svoje finanční výsledky za čtvrtý kvartál roku 2018, kdy dosáhla celkových tržeb ve výši 909 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 24 %.
Z této částky tvořily tržby z reklamy 791 milionů s 23% růstem. Počet zapojení (engagement) v reklamně se meziročně zvýšilo o 33 % a náklady na jedno zapojení klesaly o 7 %. Tržby z licencování dat a další tržby se zvýšily meziročně o 35 % na 117 milionů dolarů. Ve Spojených státech zaznamenala firma příjmy ve výši 506 milionů (plus 24 %) a globálně pak 403 milionů (opět plus 24 %).
Čistý zisk (GAAP) za čtvrté čtvrtletí činil 255 milionů dolarů oproti 91 milionům ve stejném období o rok dříve. Průměrný počet zpeněžitelných denních aktivních uživatelů (mDAU) byl v Q4/2018 126 milionů. V období Q3/2018 to bylo 124 milionů a Q4/2017 115 milionů. Z toho ve Spojených státech šlo o 27 milionů uživatelů.
S těmito statistikami bychom mohli dále pokračovat a viděli bychom, že navzdory mizérii, ve které se Twitter ještě před pár lety nacházel, vstává jako fénix z popela. Může to být způsobeno i odklonem části uživatelů od Facebooku, který už zkrátka tolik netáhne.
zdroj: FoneArena
Společnost Twitter oznámila svoje finanční výsledky za čtvrtý kvartál roku 2018, kdy dosáhla celkových tržeb ve výši 909 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 24 %.
Z této částky tvořily tržby z reklamy 791 milionů s 23% růstem. Počet zapojení (engagement) v reklamně se meziročně zvýšilo o 33 % a náklady na jedno zapojení klesaly o 7 %. Tržby z licencování dat a další tržby se zvýšily meziročně o 35 % na 117 milionů dolarů. Ve Spojených státech zaznamenala firma příjmy ve výši 506 milionů (plus 24 %) a globálně pak 403 milionů (opět plus 24 %).
Čistý zisk (GAAP) za čtvrté čtvrtletí činil 255 milionů dolarů oproti 91 milionům ve stejném období o rok dříve. Průměrný počet zpeněžitelných denních aktivních uživatelů (mDAU) byl v Q4/2018 126 milionů. V období Q3/2018 to bylo 124 milionů a Q4/2017 115 milionů. Z toho ve Spojených státech šlo o 27 milionů uživatelů.
S těmito statistikami bychom mohli dále pokračovat a viděli bychom, že navzdory mizérii, ve které se Twitter ještě před pár lety nacházel, vstává jako fénix z popela. Může to být způsobeno i odklonem části uživatelů od Facebooku, který už zkrátka tolik netáhne.
zdroj: FoneArena